Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

21 November, 2009

Tentative Persiapan



Salam dan hai

Mari buat ombak untuk
Faratul yang menjadi pembaca tegar yang ke 42 blog ni! Ombbaaakkkk

Sedar tak sedar, post ni adalah post yang ke 140!! terima kasih semua atas kesudian membaca repekan saya :P OK, Kali ni mari kita menyusuri kekalutan ibu saya.

Rasanya dalam minggu ni aje, hampir setiap hari, dua kali sehari, dia mesti akan tanya ini

"Nanti majlis tu, siapa yang akan uruskan ye?"

tak pun, dia akan olah ayat

" Siapa akan uruskan majlis tu nanti ye?"

Erti kata lain, ibu tengah risau takut takde sapa yang akan tampil untuk jadi project manager. Mungkin ibu trauma dengan kes 'mak andam tambahan' tu. Jadi dia menggelupo takut akan ada 'The return of Mak andam tambahan' pada majlis saya nanti.

Saya tak bagitau dia apa rancangan saya, pasal saya takmo ibu stress untuk benda yang dia tak perlu stress. Saya tau, dia cuma risaukan untuk perjalanan majlis nanti. Saat dari menunggu ketibaan pengantin sehingga ke sesi fotography.

Sejujurnya, sekarang, memang tak de senarai pendek untuk project manager majlis saya. Seorang sahabat telah setuju untuk jadi kaunselor, tapi saya faham dia juga ada komitmen lain dalam kehidupan dia, jika tidak, sudah pasti dia orang pertama yang saya akan pujuk rayu untuk jadi project manager nanti. Nity yang saya harapkan, sudah pasti la menjadi pengapit saya hari tu insyaAllah. Mana mungkin dia hendak berlari ke sana sini.

Jadi sekarang, yang terbaik adalah-- rancang untuk kurangkan rancangan.

Tu aje penyelesaiannya.

Maknanya, tak perlukan pembabitan terlalu banyak pihak dalam satu masa.

Sebagai contoh, kalau dulu saya gunakan flower ladies untuk 'pagar' laluan pengantin, mungkin kali ni saya perlukan budak-budak kompang untuk 'pagar' laluan pengantin.

Sebab yang sama juga, kenapa saya takmo ada perarakan pengantin. Tak mahu terlalu banyak pihak terlibat, nanti tak keruan. Nak jaga masa berarak lagi.

Kurang meriah?

Takpe, kita sama-sama tengok nanti ya InsyaAllah :)

Ibu ada juga risik-risik, tanya tentative persiapan saya. Saya katakan, "belum buat lagi. Rilek, lama lagi.."

Padahal, saya memang dah buat sikit. Tapi takut nak tunjuk kat Ibu, pasal saya takut dia menggelabah tak pasal2.



Ni cuma draft pertama. Jangan lah ada yang mencebik ya. Biar la saya rancang majlis ni, semampu yang diizinkanNya :) Jangan pulak tunggu saat saya tersungkur pula.

Nota: Sesiapa yang nak saya emelkan file excel untuk persiapan ni, boleh tinggalkan komen atau terus hubungi saya di email tertera. nanti saya emelkan ya?

21 November 2009

145 comments:

Aku on November 21, 2009 at 2:33 PM said...

majlis awak ni bile, nampaknye mcm sama tarikh dgn saya je. hehehe. dah book tempat ke belum?

YuNyLoveSYou on November 21, 2009 at 5:25 PM said...

Salam, awak~ leh tak share gambar tu... kecik sgt la.. saya tak nampak~ hehee.. kalau boleh, saya nak tahu jugak persiapan yang awak buat... majlis saya bulan 2, 2010.. tak byk yang siap lagik.. if dpt tgk plan awak tu, mayb ada benda yang saya terlepas pandang~ if tak keberatan, email saya ayuniakhiar@ymail.com
thanks!

xora said...

Aku: haah la. saya tgk ticker kamu, saya cam ticker saya countdown dia :) tempat belum book pasal masih tak dapat kata putus lagi :( tapi senarai akhir dah ada. harap2 ada rezeki.

Yuny: saya segan nak kongsi pasal takut kawan2 yang kenal saya in real life, yang bakal berkahwin juga, takut mereka panik attack :P tapi saya akan emailkan kat email kamu ye? saya finalize sikit lagi, nanti saya emailkan latest by tomorrow evening :)

Ibu Najla on November 21, 2009 at 7:31 PM said...

xora, love your preparation. sy suka pada setiap perancangan dan ketelitian kamu. sy pun salah sorang dari contoh yang 'kurang' kakitangan. seriously sgt kurang :(.hrp kamu sudi share dengan saya (azianabdullah82@gmail.com)

tq :)

xora said...

to both Yuny dan azian, harap dapat email yang saya dah hantar :)

azzura on November 23, 2009 at 11:24 AM said...

sgt teliti lah awk ni.............suka bc blog awk...tp tentative ni xdapat bc lah..bleh xshare dgn saya...if xksh blh xemail pd sy are_zura1510@yahoo.com..tq

xora said...

Zura, hai.. saya dah email kat kamu tentative senarai semakan kat email kamu :) harap dapat membantu ya.. tapi jgn panik tau tgk senarai tu :P abaikan yg mana tak penting :)

Anonymous said...

xora!!!macih for the ombak..sib bek x lemas..hehe..u gave me an idea to get a tentavie just like urs.tp maleh nak memulakan..cukup n saving nye je dlu..kamu sgt rajin!

xora said...

Fara, saya tak dpt nk komen kat page kamu.. nak komen asal dulang tu..

Sabby on December 6, 2009 at 1:50 AM said...

xora...nk yg ini jugak..boleh?? :P

ms.whatever on January 2, 2010 at 2:12 PM said...

hehe awk.. nak sebok tgk tentatif awk boleh x emel kat sy nih_love@yahoo.com
tq

Anonymous said...

saya pon nak tgk tentatif awk tu..xnmpk,kcik sgt...tolong emailkan leh tak,mgkin akn byk membntu sy nanti..nice..thank you
emial:isyah_izzati@yahoo.com

Xora said...

Isyah: hihi. mmg saje buat kecik. senang nk keep track sapa yang request utk copy :P saya htr ke email kamu ok :D

Anonymous said...

hehehe....sy nk yg ini jugeee

pls email me : ashrin_infinity@yahoo.com.my

thnx a lot my dear =)

sofie said...

hai..leh kongsi tenttative tak sy dlm perancangan majlis kahwin tp tak start ape2 lg n ur blog sangat membantu...leh ye..hehehe (sofia_polaris@yahoo.com)

Anonymous said...

Salam Xora,
actually my w also bulan 10 tapi tak start ape pun agi,just ada progress utk barang hantaran jer.kalo tak menyusahkan,saya nak share this checklist bley.can email me to ctrohani82@yahoo.com.thx a lot!!:)

Anonymous said...

saya nk gak leh tak...seriayu_81@yahoo.com

an raihan on February 26, 2010 at 2:24 AM said...

saye juge...

iman_xplorer@yahoo.com

thnks xora! =)

Anonymous said...

salam...i tersgtla excited wif ur tentative..kalo x keberatan sy nk jugak heee email me : butylene_na@yahoo.com

NInA on March 4, 2010 at 2:11 PM said...

erm,,
awak,,eh tak emailkan or me too..tq alot,,tak tau nk refer ngan saper,cumer tenet je la,,,coz i ank sulong n cousin gal tak kawen lagi..

ninaf802@yahoo.com

ume on March 9, 2010 at 9:27 AM said...

xora dear....

suke sgt ur preparation... Nanti emelkan dekat saye skali ye...
stokinku_belangmt@yahoo.com

tq

ifa said...

if nk share tentatif awk bley x?

emel kt twister_mazz@yahoo.com

thanx

Xora on March 10, 2010 at 7:39 PM said...

Ladies, tolong check emel masing2 ye kalau ada sapa2 yang saya tertinggal nak fwdkan :)

dumdum on March 11, 2010 at 12:22 PM said...

nak jugak boleh takk..?

mieza_isa@hotmail.com

p/s :blog kamu sgt baguss..=) saya doa semuanya sukses!

Anonymous said...

boleh saya dapatkan ini? emel saya goodgal_2912@yahoo.com. terima kasih.

Anonymous said...

salam cik, boleh saya dapatkan ini? terima kasih.

Saiful Ramadzan on March 16, 2010 at 7:59 PM said...

salam xora, boleh frwd kn "Tentative Persiapan" pada saya? TQ ya.... saifulramadzan@gmail.com

Xora said...

dear all, tolong check emel masing2 ya. kalau ada yg belum dapat, tolong emel saya kat diaterimanikahnya@gmail.com takut saya terlepas pandang.

Anonymous said...

Salam Xora..sy silent reader awak..sy sngt suka ketelitian perancangan majlis awak ni..if x keberatan, saya harap awak sudi kongsi checklist ni dgn saya..ni add emel sy..enb1110@gmail.com..tq in advance

cdalan on March 23, 2010 at 3:35 PM said...

hi. can u fwd it to me..thanks!
norshahida.sahlan@gmail.com

MiE on March 23, 2010 at 5:02 PM said...

Cik Xora, boleh tolong emailkan file excel utk persiapan nih? Terima Kasih byk². Sayan nak buat persiapan =)hazmira@gmail.com

lyna said...

Cik xora,u dont mind to send ur file snarai semak?i reli like d way u prepare urself on urwed,..nice blog ;D

Lyna

email: bluvlyna_56@hotmail.com

ainz on March 26, 2010 at 10:26 AM said...

salam...hai akak (hmm..akak rasanya..hehe)

blh x share tentatif tu? tq

monster_g86@yahoo.com

Xora on March 26, 2010 at 10:40 AM said...

ladies, tolong check email masing2 ya. kalau ada yg saya belum hantar, tolong emel terus kepada saya di diaterimanikahnya@gmail.com ya?

Anonymous said...

salam...
leh share tentative tuh?? this is my email shazwani0707@gmail.com
TQVM :P

aYu said...

salam,

hiyee bole sharekan file tu jugak :) sbg guidance utk i yg dah dkat ni hehe..
my email ayuz9@yahoo.com

tq! :D

Seri Mas Nurwani on April 9, 2010 at 12:08 PM said...

hi xora,

i nak jugak excel tentative tu boleh? hehe

ini my emial -> seriwani@hotmail.com

iDa HaZIRa SalMInA on April 13, 2010 at 5:55 PM said...

teruja...bile baca blog awak ni..
terpk byk lai yg saya kene buat
send kt saya 1 ..klu sudi

cikdet said...

hai...sy baru je jmpe blog kamu smlm...sgt membantu..teruja baca..hehe..pasni boleh terus follow kamu pnye blog..boleh kn..hehe..mm.sy pon nk tentatif tu boleh?...emel kat neo_rakt@yahoo.com..sm0ga majlis kita n B2B yg lain akn brjln dgn lancar...:)thanks ye..

Anonymous said...

AKUM.. LEH TAK EMAILKAN CHECK LIST TU.. SUME2 AE..NAK KAWEN BULAN 12 NIE.. HUH.. rlyn_81@yahoo.com.. tq

my5xurra on April 27, 2010 at 12:22 AM said...

hye there. sungguh teliti. would u mine to share it with me? ct_faizura03@yahoo.com... thanks in advance.. :)

sue said...

salam....bleh x send kt saya tentative ni...mjls sy maybe awal thn depan but still x wat pape...buntu..n ni mjls yang pertama...blur jek...
my email:sue_5078@yahoo.com
thanks....

cik yana on May 3, 2010 at 9:52 AM said...

nk jugak..:)
tq dear..



theyana126@yahoo.com

Anonymous said...

Assalamualaikum,
Sy berminat dgn checklist perkahwinan cik.Blh emailkan pd saya :nurul_sanz2003@yahoo.com
Terima kasih

Anonymous said...

salam..sy azura..sy amat memerlukan checklist mcm cik..tolg sent ye..azuera_2605@yahoo.com.....tq :)

AdaNaz87 on May 31, 2010 at 11:51 AM said...

salam, sista. nak yang ni jugak boleh tak? terima kasih manyak-manyak. (:

dak_manje87@yahoo.com

cIk pEnNa on June 6, 2010 at 1:29 PM said...

hi awk,
sy mau tgk jua tentatif awk boleh?

nnt email kn pd sy ye..
lemangbako@yahoo.com

tq
=)

CTNZmn on June 9, 2010 at 12:55 PM said...

salam..sy nk yg ini jugeee... plz email sy a.s.a.p....
nuramniqamariah@yahoo.com.. ctnz_hamba ALLAH,, syukran kak...(",)

aini on June 11, 2010 at 2:43 PM said...

salam..sy mau yg ini juge boleh??

ni email..

aini.hir@gmail.com

~memang sgt teliti kamu..kagom2!!memang wajar mencontohi kamu..

Anonymous said...

hi,
sy juge mahu..diazack@yahoo.com
tenkiu2 :)

PrincessMulan on June 23, 2010 at 10:11 AM said...

Xora saya nak yang ni jugak
My e-mail add : Yanniee2000@yahoo.com

nizza said...

salam xora,

sy juga nak tentative ni ye

abira_nthebeast@yahoo.com

tq :)

Anonymous said...

salam,

nak minta tolong emailkan tentative ni pd kita bley x? thanks in advance :)
suziela10@gmail.com

Anonymous said...

salam,

leh x share ngn sy tentative nie??
shazwani0707@gmail.com

thanx....

Mrs. Al on July 5, 2010 at 5:13 PM said...

salam, emel 2 me k..thanks

snz on July 6, 2010 at 9:04 PM said...

nak jugak! email kat sini ye.. thanks.. =)

cik Puan nuRuL~ on July 7, 2010 at 11:28 PM said...

salam..
saya try email, tp bband ni sgt lmbat lah.. boleh email x tentative ni kat saya?
nurul.amran@gmail.com..
thaks ye..
p/s :: seronok baca blog awak..=)

Xora on July 8, 2010 at 11:31 AM said...

Dear all, tolong check emel masing2. SNZ dan al-scheria, saya tak dapat nak akses emel korang. boleh emel saya?

Anonymous said...

sis, boley emelkan saya tentatif nih? neyna_diana@yahoo.com

thanks a lot!

P0cAhoNta$ on July 13, 2010 at 3:00 PM said...

Salam tuan rumah. Saja jalan2 carik idea & my eyes stop here =) Sy akan bernikah pada 1 Okt 2010 ni tp sampai skrg masih byk yg belom disiapkan. Sudila kirenye awk share tentatif tu dgn kite... di mizzeira@hotmail.com =D tq a trillion

na n ni on July 16, 2010 at 5:20 PM said...

salam,
awak..tolong send kt sy boleh?huhu
email : skinasshi@gmail.com

tq~~

fash on July 19, 2010 at 10:57 PM said...

awk sy nk juga bleyy hee~!
majlis sy bln 12 neh
smpat x? hee
neh email sy yeaa
lilgalz.demonzz@gmail.com
tengs ((:

Xora on July 26, 2010 at 1:32 PM said...

Dear all, tolong check emel masing2. kalau ada yg belum dapat, tlg terus emel kepada saya ye.

Anonymous said...

xora, nk jugak buley?

gurlinloves06@gmail.com
much3 tenkiyus~! hehe..moge wedding u nnti bjalan dgn lancar~! Amin...:)

congratzzz ya~!

akakeza on August 11, 2010 at 5:12 PM said...

nak jugak leh?
tlg emelkan kat oli3zi@yahoo.com

thank you so much dear!!

me_ica on August 17, 2010 at 2:30 PM said...

xora...nak jugak!=) sy tak pandai pk details tuk buat checklist mcm awak..guna awak punya jelah bleh kan?hehe...thanx..nice blog!

dunia.dan.aku@gmail.com

Anonymous said...

Salam,
Sgt suke bace blog u..hehe
Emel kan kat sy yg tu bole..
fardilla86@yahoo.com

TQ =)

sutra said...

salam. nice & informative blog,congrats! thanks for the sharing - sgt2 membantu org yg terkapai-kapai mcm saya.. boleh tak tlg emelkan pd sy checklist tu di almt gain7114@gmail.com.. mjlis sy bln 12 ni, tp msih byk blm selesai :( TQ in advance..

fatini said...

salam kak
bleh x saye nak akak punye TENTATIF PERSIAPAN dlm excel tue??? kalu akak x kesah nt poskan kat saye k.. tq sgt2.. moga majlis akak meriah!aminnnn.. hehe nie email saya
fatini1308@yahoo.com

ninawati said...

salam..xora..blh x share tentative tue?tq. ni email sy:
ninawati@yahoo.com
hope sume berjalan lancar.. :)

Hana on August 27, 2010 at 11:41 AM said...

wa.. xora, macam work pragramme :) sangat detail...

talib on August 28, 2010 at 2:48 AM said...

Salam Pn Xora..

Really luv ur blog...tak boleh berenti membacanya....

boleh tak emailkan pd sy Excel Checklist tu...

Sy B2B yg SUPER BLURR la... hehe...

fatimah1703@gmail.com

Terima Kasih...

Nur Iman on September 13, 2010 at 8:43 AM said...

Nak juga!!!huhu..
byk saya minta dr xora.sorry..sbb dua2 pihak xder pglmnn handle majlis kawen.ni first majlis utk dua2 pihak...u really help me a lot..tq..

my emel:naazira_iman86@yahoo.com

aifaar said...

salam xora..nice job;)
nk mintak jugak boleh?
aifaharifin@gmail.com

TQ

Anonymous said...

nak yg ni jugak..so nice..as_avidnieda@yahoo.com.my..

Anonymous said...

salam , saya rasa awak lah b2b yang paling best yang boley wat what our dream for wedding day come true, even nmpk cam simple tapi semua cukup..so dengan itu..saya nak mintak file excel awak ni untuk bagik kat cik tunang saya untuk persiapan kami ni...dia pernah suruh saya carikan dulu.... Harap awak dapat bantu....ni email dia, isarahraimi@yahoo.com

Anonymous said...

xora, like ur preparation n good planning...if u dont mind, tolong emailkan ur tentatif bleh...[zt.fariha@gmail.com]..sangat2 membantu...thankz a lot :)

Anonymous said...

hi xora,
bole tlg emailkan tentative persiapan tu pada sy?
ni emailnya:nzfzni@gmail.com

terima kasih..

Xora on October 14, 2010 at 8:19 AM said...

Cik Anony: emel kamu beri tu salah ke? pasal saya dah htr dan failed delivery.

khairul on October 22, 2010 at 6:03 AM said...

salam
nak jugak
izhar.khairul@gmail.com

Anonymous said...

salam... ble tlg emailkan kat sya jugak ker? makaseh yer..
akucomel81@yahoo.com

Unknown on October 29, 2010 at 8:17 AM said...

xora....if u dont mind, sy pun nak jugak checklist tu blh ke..?
k3harumanku@yahoo.com.. thanks babe!

Anonymous said...

hi mrs.xora, congratsss for ur big day! u look so gorjes! if u don't mind, can u share the tentative persiapan wif me? tenkiu.

unsend_175@yahoo.com

Anonymous said...

Congratz!!

sy pun kurang kaki tangan...hmm...so this blog is very helpful

Can u plz share me the checklist?

amirahrazak@gmail.com

Time kasih!!

sarah shamsyul on November 14, 2010 at 2:40 AM said...

hi..sy nak excel bajet tu bleh?ngeee..

x reti la nak buat sendiri...
veelara85@gmail.com

Anonymous said...

Salam. congrats 4 yr big day. May yr marriage will be happily ever after. sy pn berminat dgn tentatif persiapan 2, harap x keberatan utk send ke email sy (su_278@yahoo.com.sg). tq

Putri Qaseh on November 19, 2010 at 3:21 PM said...

Salam Xora..Tahniah for your wedding..
i'm your silent follower..leh emel kan tentatif n budget tu nk nengok...to putri_z246@yahoo.com

Many thanks in advance

Anonymous said...

hai xora happy newlyweds..if u dont mind boleh share2 tak tentative ni.. tankiu :) anitafarah87@gmail.com

Xora on December 10, 2010 at 8:49 AM said...

dear all, tlg check emel masing2. takut2 saya terlepas pandang ada yg belum dapat. kalau ada yang masih menunggu, harap tlg terus emel pada saya diaterimanikahnya@gmail.com ya

lily on December 11, 2010 at 3:49 PM said...

suka sangat ^^ sangat teliti ^^
wedding abg sy tu lambat lgi, tapi, sekarang ni pon ngan pening sal nak beli bakul hantaran dah. boleh tak send kat email ni?

chenta_teddy_dia@yahoo.com.

ucap terima kasih awal-awal ^^

Xora on December 13, 2010 at 8:15 AM said...

Lily, dah dihantar ya?

Anonymous said...

mcm bnyk je file xcel ye?bole x emelkn skali pe2 (file2 xcel) y berkaitan dgn planing unt majlis perkhwinan or pertunangan..sy blum bertunang n sume msih dlm perancgn..tp akan bertunang dan kahwin dlm mase setahun dari skarang =)..thnx!!

gja on December 21, 2010 at 4:02 PM said...

saya juga mahu excel ini.. :)
tengs a lot!!

:)

honeyteddy07@yahoo.com

Xora on December 22, 2010 at 8:15 AM said...

dear all, tlong periksa emel masing2 ya, termasuk kat junk mail skali. kalau ada yg masih belum dapat, emel terus saya di diaterimanikahnya@gmail.com ok.

Anonymous said...

blh share x...sy nk wt persiapn ni...majlis thun dpn....cm byk je bnd kn uruskn after bc ur blog.....please eamil to fizah_roslan@yahoo.com

Aisha said...

salam.
jika boleh, mohon share tentatif persiapan.
email: sya_butterfly@hotmail.com
terima kasih.

Anonymous said...

dear xora,
mohon share dis tentatif persiapan bole?
my emel : ashrin_infinity@yahoo.com.my

thanks in advance dear :)

Anonymous said...

salam, nak jga....hehe...siti_3243@yahoo.com..

tak sabar juga nak kawen

siti said...

Salam
HrP leh email pada saya
siti_3243@yahoo.com

TQ =)

Anonymous said...

Sy teruja bila jumpa blog awk 2-3 minggu lps.. Blh share dgn sy tentative awk. Email sy azshadi80@yahoo.com. TQ...:D -azwa-

Anonymous said...

Hi Xora...saya baru saje jadi peminat blog awak..Boleh share tak tentative plan awak tak...

p/s- Besst la Dia terima Nikahnya..peace

tigtagberries@yahoo.com

zaida said...

nampak detail tuh..bole share x xora..

adiazaida@yahoo.com

Miss Rhea on March 17, 2011 at 6:40 PM said...

hi....
bley emailkn x excel tuh....
i'm getting engaged on july, nikah awal thn depan.but pape preparation pown xuat lagik....dh naik takot dh....baca blog org wedding preparation jew dekat sethn, but i nk tunang july nie, pape pown xuat lagik...discuss pown blum lagik....

Xora on March 18, 2011 at 6:15 PM said...

Ms. Rhea, boleh kasi emel atau mungkin terus emel pada saya

~~Masha~~ on March 19, 2011 at 11:35 PM said...

Salam, saye ni bru terjumpe belog awak..n best baca..bley buat reference utk saye juge..tq..btw, nk jugak list dlm preparation for the weeding bley x?..email saye: emasha_87@yahoo.com..tq ye..:-)

Anonymous said...

hai xora...i nk yg nie jugak la...thanks...

za_82@yahoo.com

Anonymous said...

boleh emailkan pada saya?
ila_2908@yahoo.com

thanks xora..

Anonymous said...

hye xora boleh email kat saya?

nifinifi317@yahoo.co.uk

thanks xora^_~

p.R.i.N.c.E.S.s on April 13, 2011 at 4:40 PM said...

sis..nk jgk tentative tu..
(emel : ririko03@gmail.com )
tq :)

confirm dia on April 20, 2011 at 5:22 PM said...

sy pn nk juga blh??
(ayu_cikwan@yahoo.com)
tQvm~

Ashizu on April 28, 2011 at 3:14 PM said...

Outstanding..i suka laa u sangat.very organize.and tak kedekut ilmu :)

owh btw, nt email kan kat nurulashikinz@gmail.com eh..tq2

Anonymous said...

suka blog awak...
boleh kongsi ngan sy..
roz8182@yahoo.com

menn on June 2, 2011 at 2:06 PM said...

saya baru tersangkut kat blog ni..tengah mencari idea untuk mengurangkan kekacauan sendiri.hehe..boleh share senarai semak dgn saya.tq.

marinakamaruzaman@gmail.com

thanx again

Anonymous said...

salam..

boleh share excel tu :)

email: cruel_emily6400@yahoo.com

Anonymous said...

salam...boleh tak sharekan excel tu kat saya jugak..hihi..
email add:rabitahmanap@yahoo.com.my
TQ soooooooo much:)

Anonymous said...

saya nak juge..
eira_aslynn@yahoo.com
tqqq

syikah on July 7, 2011 at 12:35 PM said...

salam, blh sy nk mtk awk email kan belanjawan & tentatif perkahwinan ke email sy she_kah@yahoo.com..TQ :)

pandang ke langit on July 19, 2011 at 3:59 PM said...

assalamualaikum xora..

leh mintak pasal belanjawan & excelsheet tentang perjalanan majlis tu tak? pastu ada tak contoh tuk majlis kt umah..maksud sy persediaan tuk majlis kt umah...sbb xora punya yg dewan kn? kalo ada ler..kalo x de x pe...
email me @ segalanyadisini@gmail.com

Anonymous said...

salam,sy suker baca blog awak..leh share .. blh sy nk mtk awk email kan belanjawan & tentatif perkahwinan ke email sy hazarina_85@yahoo.com..TQ :) nak kawin bulan 6 tahun depan insyaallah

Anonymous said...

xora...tlg emailkan sy belanjawan & excelsheet nie..sy amat memerlukan...sy suker ngan blog awak xora..
hazarina_85@yahoo.com

:: Sarah Zainuddin :: on August 9, 2011 at 4:13 PM said...

K. Xora, nak jgk yg ni : sarahadila.zainuddin@utusan.com.my

tq! :)

kelip-kelip on September 12, 2011 at 1:22 PM said...

salam..boleh tak emailkan checklist ni..nak start kira bajet n preparation..terima kasih awak...
osh_beckz@yahoo.com

Anonymous said...

Salam, hai..saya suka baca blog ni..tertarik ngan planning dari excel tu, boleh email pada saya, sizj_16@yahoo.com tima kasih ya ^_^

sHEmA_sHImoT:D on September 22, 2011 at 5:20 PM said...

salam,

syg boleh emailkan tak?ngee:)

norashimah@hotmail.my

time kasih ye:)

Anis aka Mama Mila on November 15, 2011 at 3:19 PM said...

Salam,

Boleh tak emailkan saya planner awk ni :)

sitijamilahaliman@gmail.com

sarah hata on November 24, 2011 at 4:09 PM said...

k.xora,saya nak juga.,please email ya:

sitisarah87@gmail.com

i n n z c h u b b y on November 28, 2011 at 12:55 AM said...

kak xora...

boleh tak akak emailkan file excel ni kat email inn?

innzchubby@gmail.com

thanks! :)

Anonymous said...

salam.. saya bru start bace blog sis..
Boleh tak emailkan saya planner sis ni :)

tq
yipsha8588@yahoo.com

wawa^nurct on May 10, 2012 at 11:14 AM said...

awak, nak sofcopy tu boleh?

wa_nurct@yahoo.com..

seronok la bace blog awk..mcm2 ade..hehhee..

-fara- on May 17, 2012 at 10:45 PM said...

kak...nak mintak softcopy....dah mintak aritue..lupa agaknye......suke baca blog nieh..ulang2 bole refresh smula apa yg saya lupa..hihihi

-fara- on May 17, 2012 at 11:01 PM said...

sakam...kak,,nak mintak soft copy.....nurulfarahinsalleh@gmail.com

best la blog akak....rasa smua pon nak DIY sendri..hehehe...

tapi saya berjaya DIY majlis pertunangan saya dah....inspirasi dari blog nie la...=)

^_^ work.shop.girl on May 23, 2012 at 12:04 PM said...

saya pon nak tgk tentatif awk tu..xnmpk,kcik sgt...tolong emailkan leh tak,mgkin akn byk membntu sy nanti..nice..thank you (mielawati_1402@yahoo.com.my)

^_^ work.shop.girl on May 23, 2012 at 12:06 PM said...

saya pon nak tgk tentatif awk tu..xnmpk,kcik sgt...tolong emailkan leh tak,mgkin akn byk membntu sy nanti..nice..thank you (mielawati_1402@yahoo.com.my)

^_^ work.shop.girl on May 23, 2012 at 12:06 PM said...

saya pon nak tgk tentatif awk tu..xnmpk,kcik sgt...tolong emailkan leh tak,mgkin akn byk membntu sy nanti..nice..thank you (mielawati_1402@yahoo.com.my)

Anonymous said...

salam, best bace blog akak..
bole x email ke sy skali softcopy ni
orewa_nadirah@yahoo.co.uk

tq:)

Anonymous said...

salam..saya nak yg ni juga, boleh??
syazana_edwani@yahoo.com
terima kasih..@(^^,)@

Anonymous said...

salam, tulisan yang baik dan bermanfaat. saya nak juga softcopy boleh.

laskarsyahid@gmail.com
syukran.

Anonymous said...

salam...
hope xora blh share ngan sya skali ya, nadzreen.nadia@gmail.com

thanks :)

Anonymous said...

salam xora,

saya kawan izzah. izzah yang promote blog xora. sungguh bagus penulisan anda & sangat membantu saya yang sgt last minute dlm membuat persiapan perkahwinan.

jadi, boleh tak nak minta tolong xora emelkan softcopy kertas kerja, belanjawan, gantt chart, etc yg xora guna untuk wedding preparation.

harap boleh tolong emel ke aqilah_nms@yahoo.co.uk

btw, izzah kirim salam ;)

selamat hari raya xora!

Unknown on January 17, 2013 at 10:26 PM said...

Sy nak mintak izin guna checklist nie..
Boleh emailkan pada
atilieya@yahoo.com
Thank you so much..

Anonymous said...

boleh minta izin guna sheet ni.

nurul_ayuna@ymail.com

Unknown on May 7, 2013 at 7:06 PM said...

abdaziz_atan@yahoo.com

mohon jasa baiknya

Unknown on May 7, 2013 at 7:06 PM said...

abdaziz_atan@yahoo.com

mohon jasa baiknya

Unknown on May 9, 2013 at 9:06 AM said...

assalam..tlg emailkan checksheet ye..

semoga Allah membalas jasa baik saudari

abdaziz_atan@yahoo.com

Unknown on May 13, 2013 at 10:00 AM said...

mohon softcopy nye

hatkor_rules@yahoo.com

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates