Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

12 November, 2010

Gadis Pink


Salam dan hai

Saya selitkan video bloggers yang berkesempatan datang ke majlis persandingan saya hari tu. Serba pink mereka!

Maaf sangat, tak sempat bergambar di pelamin. Pada mereka yang saya tak sempat berborak, maaf sangat-sangat. Ada yang saya cam muka dan ada yang bila disebut nama blog, terus saya cam. Tapi maaf sangat-sangat, tak sempat berbual.



Siapa nampak diri mereka dalam video ni, angkat tangan!



12 November 2010

14 comments:

Byzura Mj (By) on November 12, 2010 at 12:31 PM said...

sayangnya by tak dapat pergi *sedih

Reen Tart Nenas on November 12, 2010 at 1:00 PM said...

iye ko, mmg sah cam permaisuri dah aku tgk!

Reen Tart Nenas on November 12, 2010 at 1:00 PM said...

erk, jeles psl kami xde dlm dewan :(

missbutterfly on November 12, 2010 at 1:34 PM said...

saya tak pink pon..uhukk..tapi ada dlm video! yay!

Unknown on November 12, 2010 at 1:38 PM said...

nice video...

Mysarah Rahman on November 12, 2010 at 1:58 PM said...

saya ada dekat situ! saya ada! :D

Elya Roza on November 12, 2010 at 2:22 PM said...

hehehe....syy disitu...pink+hitam+ putihhh :D

farahfatihah on November 12, 2010 at 3:22 PM said...

ehhh nape muka fara xda kat situ huhuhu rasa naklempang laju2 x?? =P

QueenBz on November 12, 2010 at 3:39 PM said...

Ala, tak dapat pegi wedding xora!
rushing that day!
sempat pegi wedding zaila jer :)
anyway, sgt cantek ok kak nurin mekap!
teringat i dolu :)

Unknown on November 12, 2010 at 3:44 PM said...

takde *sedih*

heheheh :p

.: an :. on November 12, 2010 at 6:03 PM said...

saye ade! tp xsmpt nk borak pnjang ngn xora... huhu...

Cik Belle on November 13, 2010 at 1:40 PM said...

saya ada! saya ada! hehee.. an, rindu kamu pulak tetiba! hihi

Melin Fork on November 14, 2010 at 3:26 PM said...

*ok.baru tengok vid ni*
hehe.i pun ada! =P
congrats again xora! sonok jumpa geng bloggers..

saya cik puan syaz on November 15, 2010 at 9:11 AM said...

saya ada disitu.. yeaaayyy!

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates