Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

23 November, 2010

Kopi Istimewa



Salam dan hai

Terjumpa idea yang sangat comel ini



Boleh kita DIY!



Untuk maklumat lebih lanjut, layari
howaboutorange .

Saya terfikirkan satu perkara sahaja. ~~ Boleh dijadikan props untuk Save The Date kan? Mungkin perlukan mug yang lebih besar. Erm.. atau gunakan kek aising kosong diatasnya. Cuppies pun boleh. .. Hei! kita yang dah jadi mantan pengantin ni pun, boleh cuba juga. Apa salahnya nak bangkitkan rasa kasih sayang suami isteri kan?

Siapa nak cuba?


Nota: Ye saya tahu, saya masih berhutang banyak post tentang majlis saya. Saya baru dapat terima gambar daripada kawan-kawan kami, jadi saya perlukan sedikit masa untuk mengarang. Saya akan post sedikit demi sedikit.



Suami saya D--peminat nombor satu blog saya. Dia yang galakkan saya terus menulis :D Terima kasih D!


23 November 2010


12 comments:

.: an :. on November 23, 2010 at 8:57 AM said...

owh! baru tau... cmtu rupenye... blh DIY ni! tp kn... msti rase cyg nak minum... sb cumel sgt! sblm minum tu.. musti snap gmbo byk2 dl... huhu...

Nur Hazira on November 23, 2010 at 9:31 AM said...

tudung u cantikla,u DIY sndri ke atau tempah?

Unknown on November 23, 2010 at 9:47 AM said...

tau pun banyak hutang! :p
takpe, zaa tunggu dengan sabar heheheh

Jelly Beku on November 23, 2010 at 9:52 AM said...

wah memang cantek...pakaian kuning tuh really nice

nizabeba on November 23, 2010 at 9:56 AM said...

cuteness!!

Xora on November 23, 2010 at 9:57 AM said...

An: tu la.. mudah aje kan! kalau saya buat, confirm saya amik setiap satu pergerakan :P

Hazira n Jelly: Hihi. korang ni.. gi tgk baju saya pulak. org tulis post pasal kopi. kelakar la korang ni. Tudung tu tak DIY, semua org tailor yg buat dalam pakej. Nanti saya buat post ya.

Zaa: ya ammmpuuunn.. tau tau hutang.. nasib korang bukan Along :P takde interest2 :P

mama affan on November 23, 2010 at 10:05 AM said...

betul2..walau sbg mantan pantin..tp amalan2 romantis yg baik harus diteruskan jua demi mengekalkan kasih sayang antara suami isteri..huhu..

farahfatihah on November 23, 2010 at 10:49 AM said...

dear xora hehehe nak tnya pasal tudung vispera la...i got bad experience juz like reen =(

harzharun on November 23, 2010 at 10:59 AM said...

xora...u mmg suka kuar dgn idea2 yg best..walupun dah kawen..hehe..

hurmm, my hubby x suka mbaca!..kalo i suh bc blog i, dia akan ckp,"syg cite je la apa yg syg tulis"...haihhh!!!

Xora on November 23, 2010 at 11:35 AM said...

Ryna: setuju!!! benda kecil2 camni yg akan menyemarakkan kasih syg :)

Harz: idea dah ada kat internet, rugi tak kongsi :P D saya cuma suka baca komen kat post saya, then senyum2

Farah: reen ada bgtau juga semalam! ooo. saya masih mencari masa nak menulis post tentang tudung saya tu. walaupun saya nye alhamdulillah takde apa2 masalah, tapi tetap serik juga la T.T

ciksu on November 23, 2010 at 12:14 PM said...

xora..idea yg sgt kreatif kan..
baru tahu buat mcm tu..
sebelum ni duk pikir,org lukis mcm mane..ehe..jakun sungguh..

komen untuk tudung,sgt cantik la xora..layah pun..haihh tema kita berbeza,klu tak leh sewa,hehe..
takleh nak komen entry atas.:(

::Destinasi nurfadhilah :: on November 27, 2010 at 3:10 AM said...

menarik nye.sesuai buat suprise mse breakfast time baru2 kawen.. ~berangan jap lps bce post xora..hahaha..

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates