Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

14 November, 2010

Album Pre Wedding Kami



Salam dan hai

A.Rashdi bawa album pre wedding kami masa pagi hari pernikahan kami. Saya yang sengaja mahu lambat. Hampir 9 bulan terperap dengan A.Rashdi. Pasal tak tahu saya nak buat apa kalau dapat awal-awal. Mula tu, memang rancang nak letak kat tempat buku tetamu, tapi fikir, kalau kotor nanti macam mana? Lebih teruk, kalau hilang?

Pasal tu, minta a.Rashdi bawa masa pagi nikah. Mana tahu boleh dijadikan props ke.
.
.
.
.
Dan memang dia jadikan props ;D


Sumber:
PEVEYHECK

Sehingga hari ini, saya masih belum sempat belek album ni betul-betul. Cuma selak sepintas lalu sahaja. Masa sampai aje, saya kasi kawan-kawan saya yang tengok, terutama kawan Serdang yang terlibat jadi props macam Shima dan Nity.

Keseluruhan, saya suka album saya. Saya suka sesuatu yang nampak kemas dan tiada kerawang ke apa. Biar gambar semata.



Yang penting, gambar dan saat penting, dimasukkan dalam album ini.


Album kami. Alhamdulillah. Suka!! (Abaikan selitan penyidai baju tu!) Sesuatu untuk dikongsi dimasa akan datang.




14 Oktober 2010

5 comments:

harzharun on November 14, 2010 at 3:28 PM said...

Owh...saya pun yg ada gmbr semata2...bkali2 pesan kat OP supaya jgn letak kata2 bunga2 walaupun saya mmg minah bunga..haha..

cik fiza on November 15, 2010 at 7:33 AM said...

suka pic last sekali.. inai masih merah dijari :) selamat pengantin baru :)

rose on November 15, 2010 at 9:32 AM said...

suke..gambar pun cantik..=)

Unknown on November 15, 2010 at 9:43 AM said...

pic paling last tu ada seribu maksud! :D

khairulhaya on November 15, 2010 at 12:19 PM said...

bestnye..xtau la ape rupe album roy sbb pre wed baru je buat 4 nov lpas..mcm xpuas ati pon ade..mcm nk buat lg skali je..

album xora saiz berape?sbb op roy ckp album roy saiz 10x30..mcm besar je..sekarang ni tawakal jela..

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates