12 August, 2010

Kreativiti Menggunakan Kapur



Salam dan hai.

Idea selain daripada bunting atau banner untuk alukan tetamu.

Pakai kapur!


Sumber: Google Images

Tapi rasanya kebanyakkan bakal pengantin mesti fikir 10 kali kot nak buat macam ni, pasal
1. takmo orang pijak nama kita
2. takut orang tak perasan seni tu
3. takut orang terpijak lalu mengotori seni ini

Kalau tak mahu tulis nama pun tak apa.

Boleh lukis benda lain *senyum




Sumber: google images

Nak basuh pun senang, lalukan sahaja air. Tak perlukan apa-apa kemahiran yang tinggi pun (Ada ke orang tak pernah conteng papan hitam masa sekolah??)

Jadi, siapa nak cuba??



12 Ogos 2010



7 comments:

0sh!Nz d' sen0r!ta on August 12, 2010 at 1:43 PM said...

eh cantik la. creative!

farahfatihah on August 12, 2010 at 1:57 PM said...

bukan 10 kali pk..tp berkali2 pk huhuh kalau relevan apa salahnya

wanna on August 12, 2010 at 2:12 PM said...

comel lah..nak buat jugak cam ni nanti.. *senyum..

♥ hazlynda kushairi ♥ on August 12, 2010 at 3:24 PM said...

eh aku suke yg ni babe!

sangat creative!! betul weh.

*senyum lebor*

didieadila on August 12, 2010 at 9:27 PM said...

cantik n simple!
tp xboleh buat sb halaman rumah semua tanah..heee~

Nora a.k.a Aira on August 12, 2010 at 9:56 PM said...

waaah memg cantik tp sepupu nora kecik2 ~ bahaya wooo plus takut nanti anak murid datang, ckp, "eh cikgu conteng lantai ek" hik3 :p

MiE on August 13, 2010 at 9:48 AM said...

cantiknye!!! sukalah..

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates