Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

29 September, 2010

E-Kad Tangkap Muat Kami


Salam dan hai

Pemberitahuan 1: tadi saya private kan blog saya. Ada la dalam 5 minit (ok tipu. ada la hampir setengah jam). Pasal nak tukar layout. Tapi jadi ngeri gila, layout entah tercampak kat mana-mana, blog list tepi semua hilang. Jadi saya pakai semula layout lama. Haha. Harap hal private tadi tu tak bagi kejutan pada mana-mana pihak.

Pemberitahuan 2: Terima kasih untuk yang menegur kesilapan maklumat pada kad saya! terima kasih-- tu tanda orang gatal nak kawin, cuma ingat hari Sabtu aja. haha. Sudah saya betulkan. Macam mana la kerja editor boleh tak perasan typo macam tu.


Mempersembahkan: Ekad tangkap muat kami (yang telah melalui beberapa 'pembedahan' pembetulan. Terima kasih untuk emel korang)



Dah nama pun tangkap muat, takda nak letak fancy-fancy font ke, ornament dasyat-dasyat. Tak de nak tengok allignment betul ke tak.

Yang penting --ada nama bakal mempelai dan tarikh majlis. Peta kami kepilkan bersama dengan emel. Baik pakai yang original, puas dan senang nak tengok besar-besar. Saya tertinggal nak tulis waktu majlis pada awalnya. Nasib baik KukuPanjang bagitau saya yang saya tertinggal bahagian itu. Baru tambah.


Dah ada kenalan siber yang dah sampai kad jemputan ya? Jemput datang ye.. InsyaAllah kalau tiada aral, kita berjumpa.


Mood: Masih malas + tekanan di pejabat = hilang fokus + tua sebelum waktunya.


29 September 2010

15 comments:

Unknown on September 29, 2010 at 8:56 AM said...

e-card yang sgt cute!



dear..saturday ke sunday??30 is saturday, 31 is sunday...

hana yoriee on September 29, 2010 at 9:02 AM said...

xora, jgn lupe email pada saya..ke xora pos kad nye? huhu..

Xora on September 29, 2010 at 10:32 AM said...

Zaa: itu la.. boleh tak perasan.. tu la, mak pesan jgn buat kerja time malas :P hihi.. thanks Zaa!

Hana: saya pos kan kad saya pada kamu. Pasal masa tu tak de idea nk buat ekad. tapi nnt seminggu sebelum majlis, saya akan emailkan peringatan utk semua pakai ekad ni

mama affan on September 29, 2010 at 10:35 AM said...

xora..d macam anak omputih..kiut..huhu..

Xora on September 29, 2010 at 10:37 AM said...

Ryna: Haha. jgn tegur, nnt D kembang hati.. (D, gi amik solat. bawa2 bertenang)

O Ena O on September 29, 2010 at 10:39 AM said...

tu la pasal...kaku seketika bile bukak blog anda..pastu di private kan! hahaah...terime kasih krn membukak kembali blog anda.

diana a.k.a melon on September 29, 2010 at 10:47 AM said...

ok ape anto e-kad..daripade tag2 name orang kat kad kawin kite dalam facebook..hehe..

famzmhj on September 29, 2010 at 11:05 AM said...

comelnye e-kad.. siap ngan gamba lama lagi. ^^

rajin betul Xora...

saya cik puan syaz on September 29, 2010 at 11:19 AM said...

xora.. oh my darling.. ayat kita lebih kurang sama.. hahahhaa.. :))

Xora on September 29, 2010 at 11:27 AM said...

Ena: masih gagal nak tukar layout. sigh

Diana: saya suka untagged diri saya kat fesbuk :P

Atun:ish xde la. benda dah ada, scan aje. utk kenangan, then dah alang2 pakai jadi ekad

Syaz: itu tandanyaaa.. INTERNET~ hihi

saya cik puan syaz on September 29, 2010 at 11:42 AM said...

xora.. hahahaha.. i setuju.. ;p dunia di hujung jari.. :))

Admin on September 29, 2010 at 2:00 PM said...

adehhh ... waaa pandai buat ecard ehh ...

hasrulhassan.blogspot.com

rose on September 29, 2010 at 3:29 PM said...

comel la e-card 2!!tgk gmbr mase kecik rse nk cubit2 je muka korang..hahaha..tp hakikatnya tuan badan da nak kawen pn..xley la cubit..hik3

♥♥relyza♥♥ on September 29, 2010 at 10:19 PM said...

bila majlis cik xora ni? pape pun, advance wish. selamat pengantin baru yer

~AiNieChAn~ on March 16, 2011 at 11:22 AM said...

Salam xora,nk tanye e- kad ni cm kad kawin la eh,n anta ke email kwn2 eh..so pd sape yg kad kawin x ckp nk pos leh wat cmni eh..gud idea,tq for the info

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates