Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

27 September, 2010

Aktiviti Mengepos - Pusingan Pertama


Salam dan hai

Aktiviti mengepos kad jemputan untuk kenalan siber bermulam minggu ini. Senarai penerima di pusingan pertama:

Ainey Suryany, Pahang
Amelyn, Bukit Rambai
Anis, Puchong
Asna, KL
Elya, KL
Fazlina, JB
Harzharun, K. Terengganu
Hamizah, Seberang Perai Selatan
Hasilah Sapiri, KL
Hasril, Kedah
Hazlynda, KL
Kay Kamal, S. Alam
Masniza, Putrajaya
Myra, Shah Alam
Mysarah, s.alam
Nadira, Seri Manjung
Nurul Ain, Kuantan
Nur Athiah, Senawang
Nur Hidayah, Seri Kembangan
Nur Mazni, Bangi
Nurhidayah, KL
Nurnasrah, Kulai
Nora Aira, Kuantan
Norbaizura, KL
Norfarasila, Putrajaya
Nor Shakina, KL
Norhafizah Omar, KL
Noorhana, Seri Kembangan
Nurul Farihah, Seri Kembangan
Qaseh Qidzizie , KL
Qistin, Putrajaya
Rohaya, Jeram
Sabrina, Putrajaya
Siti Arnizah, Sabah
Siti Khadijah, Putrajaya
Suhaida, Putrajaya
Syazana, Ampang
Syazwani, Cheras

Jadi nama-nama di atas, insyaAllah kad cinonet saya akan tiba, mengikut alamat yang diberi. Yang nak e-kad, akhir minggu ini saya akan emelkan. Dah dapat idea nak buat macam mana (yeay).

Pusingan kedua akan menyusul akhir minggu ini (stem dah habis. Pasal tu la kena tangguhkan. Tiada unsur pilih kasih tau.. Semuanya secara rawak)

Perkara paling saya ngeri dalam mengepos kad ni:-
1. stem tak cukup dan penerima kena bayar posmen baki stem.
2. Typo pada ejaan nama/ alamat
3. Tersilap nama dalam kad. Sampul nama lain, isi dalam kad, saya tertulis nama orang lain!

Huuuu Seriau saya!


27 September 2010

16 comments:

Aty Fared on September 27, 2010 at 1:51 PM said...

xora... i nak jugak.. i nak pergi wedding u..!! i nak..... macamane ni name i dah terlepas.........

Byzura Mj (By) on September 27, 2010 at 1:55 PM said...

yeay! saya nampak nama saya!

Xora on September 27, 2010 at 2:01 PM said...

@ty: iye iye.. ni baru pusingan pertama. ada lagi pusingan kedua. maybe nama kamu kat pusingan kedua pasal saya tampal stem secara rawak, tak ikut giliran. dah kasi nama hari tu kan kat emel saya?

Bai: hahaha.. sudah macam list calon lulus utk interiview pulak bai nye reaksi :P

.: an :. on September 27, 2010 at 2:32 PM said...

an dalam senarai menunggu e-kad ea! ngee... =D

TheBubblyMe on September 27, 2010 at 2:54 PM said...

wehuuu!!! tq dear!

Lala on September 27, 2010 at 3:01 PM said...

oyyes! lala ada dalam pusingan pertama!hehe

Xora on September 27, 2010 at 3:08 PM said...

An, e-kad saya dah ada idea. nanti saya buat. Tapi kan, temanya kasual aje tau. cacamarba :P

Bubbly & Lala: insyaAllah kalau tiada kesilapan saya menaip, alamatnya betul.

Inimeeya on September 27, 2010 at 4:13 PM said...

yeayy!!can't wait!

Mysarah Rahman on September 27, 2010 at 5:35 PM said...

nasib baik nama i ada! :S

Shakina Farhan on September 27, 2010 at 6:18 PM said...

yeay..kina pun tmasuk dlm 1st round..insyaAllah..kina akn dtg..:)

ZE on September 27, 2010 at 6:32 PM said...

Yabedabeduuuu!!!!

Melin Fork on September 27, 2010 at 8:48 PM said...

yayyy! tak sabar nak tunggu kad!

Cik Belle on September 27, 2010 at 8:56 PM said...

Yeay! Hari-hari check post box lepas ni. hehee

nurayunni on September 27, 2010 at 10:43 PM said...

name sy xde pun...:(

iedayah on September 28, 2010 at 11:15 AM said...

xsbr rsnye..tgk nm i da ad..xsbr tgu kat xora

Xora on September 28, 2010 at 11:35 AM said...

Dear all: terima kasih semua. kad kecik, tapi berbesar hati dapat jemput semua insyaAllah ya. Yunni, kalau kamu dah bagi nama, InsyaAllah kad mesti sampai. Yang E-kad pun saya baru emel pagi tadi. Oh ya, nama saya nanti seperti tertera pada kad ya. Jauh simpang daripada nama Xora. Ada kad yang saya sempat tulis (Xora) sebelah nama saya. Tapi yg mana tiada, tengok kad cinonet ni, mesti boleh cam kan, berlambak dah letak dalam blog ni *senyum

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates