Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

15 September, 2010

45 Hari Lagi dan Semakin Berkurang


Salam dan hai

Pengumuman: Entri saya akan semakin pendek. Sebabnya? Sila lihat ticker yang semakin galak mengurangkan dirinya, bagai membakar lemak badan berlebihan.

Untuk memudahkan perkongsian cerita, saya buat cerita pendek setiap satu.

1. Skrip untuk emcee kira sudah siap dalam 90%, cuma tinggal bahagian ucapan dan biodata pengantin sahaja. Kena tanya pendapat D dulu.

3. Majlis kami tetap kena ada MP3 untuk isi kekosongan majlis sebelum kedatangan pasukan gamelan. Jadi, lagu pilihan SAYA (ye, D tak kisah kot-- kan sayang? ;p) semua lagu-lagu tradisional. Terima kasih pada
post Meeya yang telah memudahkan kerja saya!

3. B2B, Mantan B2B dan silent reader, undangan diatas masih terbuka untuk mereka yang ada kelapangan untuk sudi hadir ke majlis saya. Emelkan saya alamat rumah atau pejabat ye?

4. Bahagian dalam buku tetamu sudah siap dan boleh nak dihantar ke kedai. SCuma kena tanya pendapat D, samada ada nak gambar terus print ke kertas atau print kat kertas gambar dan kemudian tampal atas kertas buku tetamu.



5. Minggu ini nak tempah bunga hidup dan tempah kek hantaran. Rupa kek hantaran idaman sudah ada, cuma tak tahu la mereka mampu atau tidak merealisasikannya.

Ok itu sahaja kemas kini.

Masih belum sempat berhari raya di rumah kawan-kawan lagi. Haih



15 September 2010

8 comments:

Mysarah Rahman on September 15, 2010 at 9:30 AM said...

ada gamelan! i suka

Cik Belle on September 15, 2010 at 10:09 AM said...

tantek la die punya guest book. =)) xora, saya dah beri alamat ke belum eyh? huhu

Reen Tart Nenas on September 15, 2010 at 10:26 AM said...

saye vote tampal gambar!

cik senah on September 15, 2010 at 10:32 AM said...

hermm.. kalau nak ikut tempoh / tahap tahan lama.. cik senah rasa.. print teruih lagik elok kott.. bkn apa.. kalau pelekat/tampal gambaq.. cik senah risau akan terkeluaq aja bila dah beberapa kali serta banyak tangan membeleknyaa.. hehe.. ( pendapat cik senah saja.. coz bg cik senah..cik senah pilih hat tahan lama cikit.. tp, apa2 punn keputusan muktamadnya tetap terletak di tgn empunya diri jugak kann..??.. )

p/s: sekadar memberi cadangan.. :)

Byzura Mj (By) on September 15, 2010 at 11:09 AM said...

makin cepat rasanya. Xora mahu pergi tapi malu. hahaha! nak tengok gamelan tu ;)

Xora on September 15, 2010 at 11:39 AM said...

Mysarah: saya pun suka!!! kalau tak dapat live, dgr MP3 pun jadi

Belle: rasanya kamu bolum bgi.. meh la datang ye? nnt PM saya alamat kamu :)

Reen: Laling vote untuk print terus. camne2.. aku tamak. kang aku buat dua2, kena keji tak?

Senah: tu la tgh fikirkan.. haiiihhh.. kang salah pilih terburuk lak T.T nangis

bai: bak sini alamat!! ni yg marah ni, shy shy cat ;p meh la saya jemput ni, sungguh :D

Unknown on September 15, 2010 at 11:50 AM said...

ble ada selingan lagu, majlis nmpk meriah

.: an :. on September 15, 2010 at 1:59 PM said...

gamelan mmg best! =D
xora... kalau... er... kalau... em... kalau nak gi gak... blh? waa...tak malunye shaye... ngee...

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates