Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

26 January, 2010

Teaser- Pre Wedding Photos



Salam dan hai.

Teaser untuk Pre-Wedding kami tempoh hari. Baru dari 'ketuhar' A.Rashdi. Buat tatapan Bride-to-Be yang sudi dan rajin singgah ke blog saya ni. Terima kasih.

Ni la D saya. Siapa yang Google D saya hari tu, --Ni tuan punya diri. Tengok puas-puas (saya tak cemburu, cuma risau--erm. bunyi cam seorang yang tidak menerima hakikat kan? :P).


Sumber:
Rashdi Amin

p.s masa ni kami memang betul-betul tengah bergossip :P



26 Januari 2010

11 comments:

Mrs Drac on January 26, 2010 at 1:17 PM said...

ingtkan video lagi tadi...br excited nk tgk..heheh...lagi..lagi..ble?=p

harzharun on January 26, 2010 at 1:22 PM said...

beruntung u dear...have time to do pre wed fotoshoot...ada kwn2 baik sejak skolah yg still stay dgn u...jeles2..eh...bukan jeles...envy je..hehehe...tp i tumpang sonok tgk u..sbb i xdpt wat seme tu..

Xora said...

Mrs. Drac: hoo, excited ye kamu! :P ada lagi, a.rashdi tengah edit. ikutkan takmo langsung upload, tapi kena faham gak, yg tu hasil kerja dia, jadi saya pun OK aje :P nnt ada, saya upload lagi ye?

khairulhaya on January 26, 2010 at 1:51 PM said...

xora...nampaknye kite ade persamaan..roy pon da bcadang nk buat pre wedding pakai baju skola sbb roy pon bercinta dari zaman skola.tp roy buat bln 4 or 5 nnt..zora update gambar pre wedding tu lg erk..x sabar mau tengok..heehhhhehhe

Xora said...

Roy: kita kan punye byk persamaan kan?! Good luck ya? harap nanti kamu dapat bekerjasama dgn OP dan hasilkan gambar yang cantik2 tau! nnt bebila, saya post tips utk prewedding yg saya belajar dari pengalaman (tak seberapa pun, tapi jadi la kongsi :P)

mama affan on January 26, 2010 at 3:41 PM said...

ohh..ni la pujaannya..padan2..huhu..

Moose on January 26, 2010 at 5:03 PM said...

wah, cepat-cepat upload! tak sabar nak tengok

Xora said...

Fik: Dia la D saya :) Dah takleh sorok dah :P

Moose: tapi kang dah tengok basi lak Moose?! hihih. Ok insyaAllah yang mana A.Rashdi letak kat FB dia, saya akan masuk kat sini ye? demi korang semua :D

Xora said...

Harz: Heheh. pandainye dia susun ayat :D .. Terima kasih.. takpe Harz if tak dapat buat semua tu. pasal apa yang Harz akan buat, lebih dari apa yg saya buat. Kamu tetap boleh buat post wedding kan? mesti cantik!

~Siti Nur Hawa M_S~ on January 26, 2010 at 7:01 PM said...

Salam~! looks like i'm pembaca tegar ke ~100..ehhehe...best bace ur blog~! keep it up..hope bley kenal2, n bley kawan2~!
salam kenal, Nur_MS ;)

Xora said...

Salam kenal Nur! dan selamat bertunang nanti ya! harap excel file saya htr tu dapat bantu kamu, kalau tak byk, sedikit pun jadi :D

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates