Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

01 February, 2010

E-Jemputan yang Saya Suka


Salam dan hai..

Masa buka Facebook tadi, saya kena tagged kat satu video. Tengok kebanyakkan nama yang kena tagged sekali tu, kawan-kawan UiTM saya.

Jadi rasanya, ini video yang agak penting juga, saya pun tunggu. Internet lembap gila, jadi saya biarkan dia download dulu.

Dan bila saya buka~~~ Terus saya jatuh cinta!!

Konsep gambar yang amat simple tapi sweet sangat, maksud yang cukup tersirat dan yang paling penting, saya ternganga masa tengok :p Saya suka bila sesuatu yang amat simple, boleh menghasilkan sesuatu yang cukup indah :D Hanya jeans dan t-shirt, beberapa keping kertas, tiada tempat yang mewah, tapi hasil video yang amat dekat dihati saya..!


Terima kasih pada Orbit, kerana telah menjayakan saya untuk download video ini dari Facebook :P

Saya tau, dah ada banyak video macam ni kat Youtube dan sebagainya, tapi pasal saya tak bernasib baik jumpa video cam ni, jadi bila jumpa, jadi over excited! :P

Cukup hanya disebalik lopak air, di KL Sentral, di tepi jalan, idea yang terhasilnya amat cantik!!! Ini baru la berbaloi untuk setiap satu sen yang dikeluarkan!






1 Februari 2010

14 comments:

mama affan on February 1, 2010 at 10:01 AM said...

terharu baca..mmg sweet nyer..

YuNyLoveSYou on February 1, 2010 at 10:17 AM said...

sgt sgt sweet!!! pandai diorunk tuh! sgt creative~~ hehehe..

xora, i need ur help... about inai ukir laa.. mayb u can do some research on it.. ada yang kata boleh buat, ada yang kata tak boleh pulak.. i dah buat research but still masih blur~ can u help me pls???

Ibu Najla on February 1, 2010 at 10:21 AM said...

alala...cumilnye video dorang. simple tapi padat dengan maksud ;)

Darling Aween on February 1, 2010 at 1:30 PM said...

cumillll macam mn nak download ni.suke suke

harzharun on February 1, 2010 at 1:42 PM said...

OMG!!!...i like it tooo!!!!....sgt sweet...sgt bmakna....sgt kreatif!!!

Xora said...

Fik, Azian, Harz: simple yet sweet kan??!! sangat2 bermakna utk B2B yg simple2 cam kita, takde RSVP, takde majlis grand2..

Yunny: Ok, nanti saya post ye, tapi bagi saya masa pasal benda ni sensitif gak, jadi takut ada khilaf dalam penyampaian saya :P

Aween: download pakai program Orbit :P

y.o.n.g.n.a.n.a.1.8.8.1. on February 1, 2010 at 5:32 PM said...

sangat lah manis macam gula..suker!!*boleh tiru ke idea ni?heheheh*

Unknown on February 1, 2010 at 5:48 PM said...

mmg besh..

ayu pun 1st time jumpa..

so,mmg excited..hehehe..

Xora said...

Wan dan Ayu: cantik kan cantik kan cantik kan??? saya rasa saya lebih teruja dari tuan punye diri aahahhaha..

Pekji on February 3, 2010 at 2:02 PM said...

Thanks letakkan our vid kat your blog.

Kitorang pun belum sempat letak kat blog sendiri. haha.

Semua dijemput datang :)

Xora said...

Pekji: wah, hebat, camne leh jmp blog saya?? :P yes, video paling best pernah saya jumpa, harus dikongsi disini secept mungkin.. Congratz in advance ya?..

Moose on February 7, 2010 at 12:10 AM said...

sweet sangat video tu! comel pun ada jugak! no need to hire manggis or any videographer yang hebat. yang penting kreatif kan?

Xora said...

Moose, yes!! it's all about the content :D

linda said...

Sukanya klip youtube tuuh!!..

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates