17 December, 2010

Lagi Besar, Lagi Bagus



Salam dan hai

Rasanya trend patching kuntuman bunga ros ini, menjadi trend selepas majlis Umie Aida, kemudian Elyana yang tak berkasut pula pun buat perkara yang sama

Tapi saya rasa mungkin trend akan datang, bunga ros akan menjadi semakin besar.




dan bukan setakat dibaju sahaja. Mungkin juga untuk dekorasi majlis







Sumber: Samuel Lippke

Korang rasa macam mana?



17 Disember 2010

6 comments:

Q on December 17, 2010 at 11:26 AM said...

i like kat tangga tu!!very nice!

wafa azman on December 17, 2010 at 2:26 PM said...

cantik!! extra large flower ni menarik sebenanrnye.. ;D

K~UN on December 17, 2010 at 4:23 PM said...

marion and anak naza tuh pon buat bunga ros besar. trend kot.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=183281345015764&set=a.183280488349183.47825.122288507781715&pid=654564&id=122288507781715

Qaseh Qidzizie on December 17, 2010 at 7:39 PM said...

deco yg more or less sama dgn deko nikah oleh Marion & SM Nasarudin...
What a lovely wedding!!!! :)

ira amira on December 17, 2010 at 8:42 PM said...

serabut kot, kak...hmm...

Xora on December 17, 2010 at 11:24 PM said...

Dear all, balas secara pukal ya? rasanya mmg ikut pendapat dan citarasa masing2 kan? ada yg rasa cantik dan ada yg rasa sebaliknya. cuma pada pendapat saya, kalau ada ruang yang luas dan pencahayaan yang menarik, trend ni memang boleh menjadi.

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates