21 October, 2010

Hadiah TET (Ditapis)



Salam dan hai

Semalam, lepas waktu kerja, makan-makan dengan
Reen dan Laling.



Sedikit mengesyaki sesuatu--pasal dulu masa Laling nak kahwin pun, saya dan Reen pakat nak bawa dia makan. Kemudian bagi dia hadiah yang 'dasyat' tu. Hiho

Tapi takmo la syaki apa-apa, nanti takde apa-apa, kang keras saya disitu.

Kemudian, Laling tiba-tiba beredar. Saya syaki sesuatu. Tapi tak pa, fokus pada Reen. Kemudian dengar tapak kaki jalan, saya toleh belakang nampak Laling bawa kotak.

Dalam hati 'ah sudah, mesti aku yang kena kali ni!'

Suka suka la dapat hadiah.!

Kemudian buka, OK dah dapat agak apa hadiahnya.. Sangat erm ...'
praktikal'. Terima kasih OK Reen dan Laling *lempang kiri kanan pipi pau mereka



Pasal hadiah mereka kategori 'nakal-nakal', jadi saya amik gambar coklat ini sahaja.

Sengal korang!! Reen, ko jangan nak riang sangat. Masa ko akan tiba. Awas ya kau~~ Aku akan pastikan ko kena berdiri atas kerusi sambil berucap. Haha


Terima kasih Reen dan Laling untuk hadiah. Lepas ni, InsyaAllah kita semua akan jadi mantan B2B pulak.



21 Oktober 2010

10 comments:

Jelly Beku on October 21, 2010 at 9:16 AM said...

nak tau ar aer hadiah dier...x kan bra kut....hahahaha..slalu org hadiah kan bra...kalau nak nakal2...x pon kotex...hahaha

Reen Tart Nenas on October 21, 2010 at 9:23 AM said...

hahaha sib baik la aku ngan Laling ko berusaha gak pegi beli, kalo x, mmg ko keras la semalam kalo kami kasik snickers jer... wakakakaka

Xora on October 21, 2010 at 9:25 AM said...

Jelly, mari kita berfikir secara kreatif dan kritis!

Reen: ko kasi snikers dalam kotak besar cam tu, aku libas muka korang berdua dgn kotak tu!

nYomeL on October 21, 2010 at 9:37 AM said...

hadiah nakal-nakal yg sgt praktikal. hehe! ;)

gurlarroche on October 21, 2010 at 9:53 AM said...

ingat...kotak tu nnt recycle plak... ;p

hadiah dasyat ? aku nk tgk nnt kawan2 korang kc ape masa kawen nnt...jgn korang sama2 keras masa bukak present suda....hahahahaha

PurPLe LaDy AiFA on October 21, 2010 at 10:02 AM said...

ekrk? hadiah tu lelaki pakai ke pompuan pakai? hee, ada dua kemungkinan di situ. =p

.: an :. on October 21, 2010 at 11:30 AM said...

ngee... 1st night chapter le ni... hua2... tp xpe.. xslh pn dpt hdiah tu dr kawan gegirl kan... kalu dr kawan laki mmg TETT!! huhu...

~~zaa~~ on October 21, 2010 at 12:10 PM said...

ewah2..ha..zaa tau xora dapat ape!! hehehehe *sensored* :p

harzharun on October 21, 2010 at 2:33 PM said...

lingerie ?!!!
kawan baik mmg akan suka bg lingerie..!..haha

ms syaz on October 21, 2010 at 5:05 PM said...

i know.. i know.. huhuu.. dh bley agak dh nie.. ;p

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates