Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

21 October, 2010

Tergantung




Salam dan hai

Ini comel


Sumber: Google images

Kalau kat konteks majlis kat Malaysia ni, paling pun dasyat, gula-gula ni dijadikan bunga manggar. Tapi dalam gambar di atas ni, cuma gantung gula-gula tu sahaja tanpa sebab. Mungkin pasal omputih takde bunga manggar kot.

Tapi apa-apa pun, penggunaan warna gula-gula tu sangat cantik dan meriah. Cuma kena la sepadan dengan keadaan majlis dan fungsi gula-gula itu sendiri.




21 Oktober 2010

8 comments:

Mrs Kecik on October 21, 2010 at 1:44 PM said...

saya berniat mahu bunga manggar gula-gula. lepas tu boleh bagi kat kanak-kanak. mesti diorang suka.

aidadewie said...

salam..2 hari saya membaca blog saudari..apa yang pasti idea2 persiapan perkahwinan mmg practikal dan jimat. waktu majlis saya dulu pun saya banyak buat sendiri, nak pulak mak saya seorang yang berseni. bunga tangan dan bunga rampai utk teman2 sepejabat saya beliau yang buatkan dari sabun. jadi memang banyak jimatnya kalau boleh buat sendiri. saya menyokong 100% usaha saudari menulis blog ini kerana ianya menjadi panduan kepada bakal pengantin di luar sana khususnya yang mempunyai budget kecil tapi bercitarasa tinggi.selamat pengantin baru dari saya!

Byzura Mj (By) on October 21, 2010 at 2:01 PM said...

comel2... ada faedahnya jugak kalo buat dr gula2 kan?

Mysarah Rahman on October 21, 2010 at 2:16 PM said...

eh comelnya! nak buat camni la :P

on October 21, 2010 at 3:49 PM said...

saya berminat betol baca blog akak ni :) 5star for you sis!

*gule2 tu td inatkan lampu lah!hahahaaa

fara on October 21, 2010 at 4:44 PM said...

menarek gak idea ni.
takla membazir sbb lepastu bole makan.
hehe :)

Renee Meow on October 21, 2010 at 6:02 PM said...

ey ey cutenyerr.... good idea dear.. :)


meow~
http://reneemeowwedding.blogspot.com

gurlarroche on October 22, 2010 at 8:19 AM said...

aku rase kalo aku, sure anak buah aku nnt tarik sume gule-gule tu nnt...tau2 je da runtuh x pn kalo x smp, nnt dia menjadi raksase hijo nk jugak yg gantung2 tu...hehehe

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates