Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

12 October, 2010

18 Hari Lagi.. dan Masih Ligat



Salam dan hai

Cerita pendek

1. Berjaya naikkan berat saya sebanyak 1Kg. Ok. Cukup. Jaga makan. Baju dah fitting. Jangan gatal nak makan Mekd ciken mekdulak blekpeper yang baru masuk iklan kat tv.

2. Tak sangka ayah dapat realisasikan deko bilik pengantin yang saya nak. Kagum dengan ayah sendiri. Sekarang, cuma tinggal nak kemas meja mekap. Langsir pun dah siap, cuma kena tanggalkan semula pasal kena sterika dulu

Soalan hari ni: Cuba teka ini apa.


3. Berbaki 18 hari lagi dan saya gatal tangan pergi buat projek biskut coklat chip. Kerja gila. Tapi pasal sudah separuh jalan, kena habiskan. Kenapa tiba-tiba ada kewujudan biskut ini? Nanti saya akan ceritakan penuh. Kisah 'Saya sekeping biskut'



Kata azimat daripada abang saya tentang majlis saya "keep it simple, but never too simple."

Baik, sematkan dalam fikiran.


Nota: Aqasha pilih kuning, walaupun bukan warna kegemaran dia. Sama macam kami.



12 Oktober 2010

16 comments:

gurlarroche on October 12, 2010 at 9:16 AM said...

saye tawu saye tawu! hahaha, aku jaat... ;p

Xora on October 12, 2010 at 9:24 AM said...

Laling, geget mahuk??!!!

Unknown on October 12, 2010 at 9:30 AM said...

bravo daddy! heheheh :)

PurPLe LaDy AiFA on October 12, 2010 at 9:31 AM said...

hmmm mcm kelambu je? yeke? hee

Shakina Farhan on October 12, 2010 at 9:34 AM said...

KISS- keep it simple & sweet..

thezaila on October 12, 2010 at 9:38 AM said...

tabik spring, 8 kali anjal..toinngggg.. xora kamu sangat rajin dan punya masa yg banyak.. kagumm!! me x sempat nk buat apa pun..

♥S@R@♥ on October 12, 2010 at 9:39 AM said...

sy tau coz sy pun plan nak buat camtu..hehe

Unknown on October 12, 2010 at 10:44 AM said...

wah xora..sempat buat biskut tue

MiYOKO SuKi on October 12, 2010 at 10:52 AM said...

biskut tu nmpk sedapp...nk2 sket...rajinnye u...

Hana on October 12, 2010 at 12:52 PM said...

kelambu ke.. ke kain cam underlayer.. mesti chantek.. :)

saya cik puan syaz on October 12, 2010 at 1:56 PM said...

ramai org ckp "saya tahu".. tapi syaz mmg tak tahu.. xper.. tggu update dr bakal puan xora lar.. hihihi..

xora, cmner u blh naikkan 1 kg dgn begitu cepat..? jelesnyer i.. i nk naikkan dr 40kg ke 41kg pun lambat.. geram sehh..penat dh nk melantak.. ;p

Xora on October 12, 2010 at 2:12 PM said...

Syaz, berkat makan kenduri org kawin kot?! hihi.. ikut jenis badan kot Syaz psl saya mmg kalau dah turun, mudah nak naik. psl tu kena maintain aje.

timmy the munchkin on October 12, 2010 at 2:27 PM said...

xora,

cam taw jeh..
kisah airtangan tuh hahaha
if x silap D tak suka biskut beli.. =p
time tu timmy br jadi silent reader kam0o

rose on October 12, 2010 at 4:57 PM said...

rajin nyer la kamu ini.. =)

sy pn terpk nnt nk wt biskut tuk gift tp bakal roomate ckp mcm hari raya..huhu..

farahfatihah on October 12, 2010 at 5:20 PM said...

errrr ape tu xora??? ala xmau teka bleh heeheh

Xora on October 13, 2010 at 7:50 AM said...

Rose: biskut sgt mesra budget :P nnt ye saya tulis post Saya Sekeping Biskut.

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates