Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

11 June, 2010

Redha itu Indah


Salam dan hi

Saya baru balik dari majlis laling.

Banyak perkara yang saya pelajari tentang keredhaan.

Semuanya berbalik pada kesedaran yang kita hanya la manusia biasa yang tetap ada hadnya.

Bila musibah berlaku pada kita, tak semestinya itu hukuman. Allah takkan uji kita sesuatu yang tak tertanggung oleh kita.

Laling nampak cantik sangat tadi. Tiada siapa dapat duga apa dugaan yang dia lalui.

Ya allah, terima kasih atas ketabahan sekeping hati itu!


Nota: kawan-kawan yang tinggalkan komen, doakan perjalanan saya pagi tadi, minta maaf sangat-sangat. Saya tak tau saya tertekan apa, terus semua komen 'ter'reject!!! Minta maaf sangat. Tapi terima kasih tau. Yang pada siapa yang minta file excel belanjawan dan tentatif, saya tak dapat nak hantar sekarang. Nanti dah balik, saya akan cuba emelkan ye kalau sempat. Saya cuba!


11 June 2010

2 comments:

y.o.n.g.n.a.n.a.1.8.8.1. on June 11, 2010 at 11:20 PM said...

Xora - perjalanan nak menuju perkahwinan memang slalu ada halangan...bezanya kecik atau besar jek dugaan kita. Tapi betul kata awak..kalo kita redha..semuanya akan jadi indah..

harzharun on June 13, 2010 at 3:33 PM said...

dear...t kalo x menyinggung sesiapa, leh share?..sekadar renungan n pengajaran...

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates