Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

14 June, 2010

Sneak Peak: Laling Episod 1



Salam dan hai

Pada waktu post ini dibaca, saya sudah berada dalam perjalanan ke Singapura InsyaAllah. Tapi kali ni, mungkin saya tak update sebarang post. Tapi sudah jadualkan beberapa post bergambar untuk kawan-kawan.

Semuanya post berkenaan my one and only-- Wan Yazlini Marlina a.k.a Laling.

Harz, cerita tentang ketabahan gadis kecil ni, nanti saya akan tulis kemudian ya? Perlukan masa nak mengarang kisah dia :D

Jadi buat masa sekarang, kita layan gambar aje dulu ye.

Orang kata, sekeping gambar boleh menceritakan 1001 kisah disebaliknya :D












Siapa nak lagi gambar, angkat tangan!~!

Nanti ye, post seterusnya! Semua post bergambar. Post karangan panjang minggu hadapan ye.



14 June 2010

9 comments:

hana yoriee on June 14, 2010 at 8:39 AM said...

saya mahu!! hehe

mama affan on June 14, 2010 at 8:53 AM said...

saya2!..ngee..

asleenda on June 14, 2010 at 9:56 AM said...

dah angkat tgn dah..hehhe..

farahfatihah on June 14, 2010 at 11:32 AM said...

ok i tunggu..=P

cik fiza on June 14, 2010 at 12:30 PM said...

saye!! V('.')V angkat dua tgn n 10 jari... kaki pn kalo leh nk angkat juga :)

harzharun on June 14, 2010 at 1:41 PM said...

dear...mmg sengaja wat i ttunggu nih....ok, i sabar tuk cite ketabahan tu....tp cam xle sabar lak sal cite kawen2 laling....bilik tidur tu nmpk sgt suci!..mcm cite kayangan...

wanie on June 14, 2010 at 5:46 PM said...

salam..

kak xora, nk alamat, nk pos kad kahwin, nanti email kat wanie_me05@yahoo.com

Xora on June 20, 2010 at 10:05 AM said...

dear all: sengal la saya..! saya boleh terlupa nak auto publish, saya cuma draft kan aje.. haiiisssh!! takpe, hari isnin ni saya dah sediakan post :D. Harz, cerita ketabahan gadis tu kena tapis sikit, baru leh cite jadi intipati takde la padat sangat, tapi cukup utk tau keadaan dia :D. My note, saya dah emelkan :D

kukizuka on November 22, 2010 at 11:11 AM said...

xora,sy berkenan dgn bnda yg bulu2 kat atas katil tu..leh tlg tnya kan x kat mana sy blh beli bnda tu..thanks

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates