Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

11 March, 2010

Blog Award Winner


Salam dan hai

Saya menang moto~~~

hihi, takde la.. Saya dapat anugerah dari
Elya Elmo. Terima kasih ya! Patutnya siang tadi lagi saya kena post, tapi tak sempat sangat-sangat dengan kerja opis yang bagai!

Takmo merungut~

Ok, terima kasih ya Elya! walaupun takde gambar penuh saya tepek kat blog, masih dianggap cantik :P ekekek --emoticon perasan. Ni kalau cakap depan Azwan Ali, mahu dia herdik "Cantik kerrr???"

Ok, dah mula merepek. Anugerah terindah :D



Elya ada letakkan syarat, dia minta, tulis 7 perkara tentang diri saya. Saya tengah fikir apa perkara yang orang lain tak tau, tapi saya nak orang tau tentang diri saya ye..

1. Boleh tak makan nasi seminggu atau lebih, tapi takleh tahan diri bila nampak kentang atau keju.. nyuumnmmssss. BABAT!!! stay away~~
2. Saya bercakap amat laju dan kalau orang tak biasa, tak dapat nak faham apa saya cakap. (saya bagitau tak yang saya ada suara yang amat kuat dan kadang2 kawan-kawan saya malu bila berborak dengan saya kat tempat awam)
3. Amat-amat suka sangat buli anak buah saya, Echa!!!! Buli dia sampai dia nangis :D

Boring betul la Mak Lang ni. Pantang nampak muka Echa, mesti nak kacau!!

4. Sangat tak pandai tengok peta. Pasal tu tak suka tengok peta kad kawin :(
5. Tak suka membaca, tapi suka menulis (D baru tau dan dia amat terkejut :P)
6. Sangat suka memasak, tapi dah lama terpaksa tekan butang "PAUSE" pasal sibuk sangat-sangat dengan tuntutan lain.
7. Kali pertama menang award selepas 8 bulan berblog :P

Elya minta saya pass kat award ni kepada 15 bloggers tapi masalahnya, bila saya buka petang ni, dah ramai yang dah kena tagged dan taggedkan orang. Saya sendiri pun, dah sampai 4 B2B tagged saya.. huaaaa

Mencik la kerja last minit yang urgent!! Tak sempat nyelit dalam dunia blog.



11 March 2010

3 comments:

Elya Roza on March 12, 2010 at 1:10 AM said...

kiter pun tak pandai tgk petaaa...
tak pandai tgk petaaa umah org kawen...
klo gi kenduri jauh2, kiter mesti ajak member2 yg lain konvoi sama2.senang nk cari jalan sama2..ha3

mama affan on March 12, 2010 at 8:40 AM said...

2 la..nak tag org lain..tgk ramai da dpt..sng ryna bagi kat seme folowwers utk blog ryna..seme pun patut dapat kan..

cantik kan universal..huhu..

NoRr on March 12, 2010 at 10:02 AM said...

tulah..sy pening nak pass kat sapa..sy punya blog list tak banayak yg st ada link..so main pass je..hahhaha...but everyone is beautiful!

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates