Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

12 March, 2010

Update Tak Cukup Tangan



Salam dan hai

Masih menjadi pengejar masa.

Jadi, tak sempat nak update blog. Tapi hujung minggu ni, saya akan tulis tiga kisah ini serentak:

1. Kawan baik Dzulq dan saya, Yazid Jaafar telah selamat bernikah dan bersanding (7hb dan 8hb Mac-- tau tau, dah lewat sangat ni nak update.. hiisssh!)



Majlis sanding belum sempat buat review :(

Sumber: gambar dari Facebook Yazid yang ditagged oleh kawan-kawannya. Gambar saya masih dalam camera.. Lihat, bz kan saya? :p

2. Salah seorang kawan saya telah erm.. ada la. Kita tunggu dan lihat :D

3. Baru dapat kad kawin Qistin..Amat suka petanya yang besar! Puas aku nak tengok. Tapi malangnya tak dapat gi :(


Saya update hujung minggu ini la ye?

Terima kasih sebab sudi menyinggah blog saya :D

OK, kena mula bekerja dengan pantas.!! pantas!


12 Mac 2010

2 comments:

farahfatihah on March 12, 2010 at 10:49 AM said...

wahhh bz nyer kamuuu

nur izzah on March 15, 2010 at 12:28 PM said...

sape yg pregnant ni???

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates