Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

11 December, 2009

Jemputan Bertimpa-timpa




Salam dan hai

Terlebih dahulu, nak ucapkan selamat membaca kepada pembaca tegar ke 56, Jaja!!

Saya tak sihat sekarang ni, jadi tak dapat menulis seperti kebiasaan. Mungkin lepas dah sihat balik, baru dapat menulis sesuatu berbaloi untuk dibaca oleh kawan-kawan yang lain ya?

Oh ya, bulan Disember ni memang bulan orang kahwin. Merata-rata saya nampak tunjuk arah, berbagai-bagai rupa dan style, dicucuk di sana sini. Ada di rumput, ada gak yang di lampu isyarat.

Bulan ni juga, saya ada 6 jemputan kahwin.

Pitam!

Tapi yang paling saya pitam, majlis pada 19 Disember nanti. Ada 3 jemputan serentak-- satu di Shah Alam, satu ni Uniten, satu di KL.

Ikutkan hati, semua saya nak pergi.

Tapi saya cuma berharap, keadaan dan masa mengizinkan.

Salah satu jemputan pada 19hb Disember ni pun, adalah kali pertama saya menerima jemputan dari blogger lain.
Cik Azian. Sebelum-sebelum ni, saya tak response kepada bloggers yang murah ati menjemput semua bloggers lain untuk datang ke majlis diatas faktor takut tak dapat memenuhi jemputan mereka, selepas tengok tarikh kenduri mereka yang sama denan kawan-kawan saya yang lain.

Kad Azian yang bewarna silver metalik, tiba dua hari selepas 2 kad jemputan lain untuk hari yang sama, telah saya dapat. Comey saya tengok, dia tulis dengan nama Xora dan Mr.D-- super cute!!!



Pitam~

Tapi apa-apa pun Azian, saya akan cuba penuhi jemputan itu nanti. Saya berharap sangat dapat tiba semasa pengantin tiba, tapi dua-dua majlis yang lain, juga berharap saya tiba masa mereka sampai.

Aduuuhh..

Takpe yang penting, kita penuhi jemputan :)

Cik Azian, seminggu aje lagi kan??!! Boleh la lepaskan rerama dari dalam perut tu :P


11 Disember 2009



1 comments:

Ibu Najla on December 11, 2009 at 11:36 AM said...

xora,malu lah saya kamu letak gambo kad dgn tulisan yang super buroks itu. hahaha...
anyway, mmg ramai yg kawen on that date. giler hot date :p. even my friends pun ade 3 org kawen hari yg sama.
mmg dah tak sabar nak lepaskan rerama dan nak tunggu bunga pulak di hati ;p

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates