Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

05 December, 2009

Kena Sponsor? Auuww!



Salam dan hai.

(Abaikan tajuk post. Saya bikin gempak)

Saya bagitau Wan, kawan rapat saya di opis tentang majlis tersebut, pada hari Rabu, 3 hari sebelum hari.

Tanpa perasaan.

Sudah la tajuk emel kami (kami memang selalu berhubung melalui emel) tak kena langsung-- "Bila waktu sesuai beli kasut?-Pagi? T.ari? atau petang?". --tu tajuk email kami hari tu, pasal Wan nak cari kasut baru.

Tengah seronok-seronok bagi pendapat, saya tulis pada dia ".. bla bla... Oh ya,lupa nak bagitau, Sabtu ni parents dzulq datang rumah. ada majlis."

Penerimaan Wan? Dia blur dan tanya banyak kali betul ke tak betul saya ni. (Mungkin pasal saya selalu bergurau dengan dia tentang hal ni)

Saya tiada perasaan.

Saya kata betul la.

Wan jadi excited. lalu tanya banyak soalan.

Tetiba saya jadi ecited :P

Mula la bercerita barang apa sebagai buah tangan, kaler tema apa, itu ini. Wan tetiba tawar diri untuk sponsor cupcakes. Berkali-kali saya tolak, tapi dia nak gak. Jadi takpe la, saya terima. Tak elok tolak rezeki kan?

Walaupun saya tahu, majlis saya nanti tanpa tetamu, tanpa hebahan, tanpa dulang iringan, tanpa gambar kenangan, tapi disebabkan soalan bertalu-talu dari Wan, saya jadi excited.

.. dan malam sebelum majlis, dia datang dari opis ke rumah saya. Bagi saya cupcakes. ikut warna tema :P warna peach (warna tema yang saya nak masa mula-mula, tapi akhirnya tak jadi pasal tak kena dengan warna tembaga). Kesian dia, baju opis pun belum sempat salin. Muka pun muka penat. Tapi dia sempat juga peluk saya even saya dah berdaki peluh masak biskut kat dapur.


Bila saya buka aje plastik tu, terus saya .. AUUUUWWW!!! sangat cantik!! Teliti dan sempurna pada mata saya. Semua motif timbul. Yang penting, tiada perkataan pasal saya tak suka cupcakes bertulis. Berlukis tak apa :)


(Peek-a-boo!)

Terima kasih Laling (aku tau ko selalu baca blog aku dalam diam kan? :) Aku sangat-sangat suka cupcakes tu. cantik sangat. Ada kilat-kilat. You know me very well :) The more kilat-kilat, the better :P

Sampai terasa cam nak jadi buruk siku dan takmo bagi pada keluarga dia :P

Hai.. Sebab tu saya tak suka kena sponsor.. pasal orang mesti akan bagi yang cantik-cantik, sampai saya rasa berat nak lepaskan :P

Laling, terima kasih banyak-banyak :) Susah-susah aje.

Great things always come in small packages-- and No.. not the Ipod Nano, people!


5 november 2009

3 comments:

eazy insyira on December 5, 2009 at 11:02 AM said...

cuppies
i loike

Farrah on December 5, 2009 at 11:29 AM said...

canteknye kapkek tuuuuuuuuuuu....

kalo i pn,syg nk lpskn..haha

Anonymous said...

wah..cantekk laa.. lagi cantek ble org sponsor kan?? :P

tu br sket.pe la perasaan artis2 yg disponsor bagai nak rak tuh..

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates