Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

17 February, 2011

Perubahan Angin


Salam dan hai

Buat semua pembaca, blog ini bakal mengalami sedikit perubahan angin daripada segi isi kandungannya.

Ye, saya akan masih menulis berkisarkan idea perkahwinan, namun mengambil kira pada mantan pengantin yang masih sudi membaca blog ni, mungkin akan ada sedikit isu yang lari daripada topik perkahwinan dan persiapan. Mungkin saya akan berkongsi isu dan idea yang bersesuai untuk mantan pengantin dalam hal pengurusan rumah tangga, yang mungkin sedikit sebanyak bakal pengantin juga perlu tahu.Masih berkisar perkongsian idea dengan pembaca. Bukan kisah peribadi saya. Hehe.

Obsesi terkini saya: Pengaturan

Mungkin saya akan menulis tentang hal ni dalam post saya akan datang InsyaAllah.



8 comments:

asha on February 17, 2011 at 3:54 PM said...

:),,xpe..at least mantan pengantin akan sharing info n tips untuk bakal2 pengantin seperti saya..hehe...sharing is caring..

Xora on February 17, 2011 at 4:05 PM said...

hai asha. harap saya pun boleh tulis sesuatu yang boleh dikongsi. banyak benda kita terlpas pandang sebelum kahwin, dah kahwin baru cam "ALAMAK!" :P

~ NANA ~ on February 17, 2011 at 4:22 PM said...

it's ok...tulis je pape pon :)

Leonora Halim on February 17, 2011 at 9:53 PM said...

tukar angin? jadik ribut pun takpa... kami singgah gak... :)

Lemon on February 23, 2011 at 12:36 PM said...

xora, sambil u masuk rumah baru ni kan..

apekata, u sediakan tips untuk masuk rumah baru ke, atau preparation memasuki rumah baru ke, perihal loan ke..

semua orang nak beli & hias rumah sendiri tapi jarang2 yang tau cara yang betul.

jadi, apekata xora bukakkan jalannya? jangan terkejut kalau orang kata "oh, saya percayakan tips ini kerana ia datang dari xora"

*sekadar cadangan* =)

Xora on February 23, 2011 at 12:42 PM said...

Nana: wah ni mmg pembaca redha :P

Leonara: angin sepoi2 bahasa aje, takde ribut (harap2 :P)

Anis: komen kamu ""oh, saya percayakan tips ini kerana ia datang dari xora"" sgt comel hahaha. tergelak saya!! erm.. saya mmg ada blog rumah, tu yg kadang2 ada masa tak update blog kawin ni, cuma saya tulis secara peribadi psltakde kena mengena dgn kahwin, tak sesuai lak nak masukkan dalam blog kahwin ni. tapi idea kamu ttg tips masuk rumah baru ni, mmg amat best. boleh dipertimbangkan ni.. mekacih ya!

Lemon on February 23, 2011 at 12:51 PM said...

xora, sambil u masuk rumah baru ni kan..

apekata, u sediakan tips untuk masuk rumah baru ke, atau preparation memasuki rumah baru ke, perihal loan ke..

semua orang nak beli & hias rumah sendiri tapi jarang2 yang tau cara yang betul.

jadi, apekata xora bukakkan jalannya? jangan terkejut kalau orang kata "oh, saya percayakan tips ini kerana ia datang dari xora"

*sekadar cadangan* =)

Lemon on February 27, 2011 at 12:57 AM said...

oh, cepat betul u reply, xora. maaflah. mungkin masa tekan kali kedua tu i xperasan da terhantar komen tersebut. sila buang komen kedua ni. semak je nampak =)

alang2 u nak berubah angin, maka i cadangkan je. sebab, rasanya da penuh da idea bernas pasal perkahwinan dalam ni (nama pun blog kahwin, kan) walaupun majlis i ada lagi 2 mgu, i suka kalau dapat tengok benda beyond wedding ni. senang nak cari vendor2 yg berkenaan ;)

p/s: xora ada blog rumah, eh? xshare macam blog ni? ;)

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates