Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

16 July, 2010

Sepatu.. Di Manakah Dikau!


Salam dan hai

Harap hujung minggu ni bernasib baik, jumpa kasut yang saya berkenan.

Saya hanya mahukan pose ini aje.



Stoking D pun nak beli ikut warna kasut saya lah.

D tak paham, kenapa warna stoking dia pun jadi isu. Tapi rasanya, dia fikir, tak berbaloi untuk bertegah hanya pasal stoking, jadi layan kan aje kerenah saya.

Harap dapat jumpa kasut saya.

Yakin, pasti ada sepasang kasut diluar itu untuk saya!
Misi mencari kasut nikah esok di Sunway pula!

Aja aja fighting!

KEMAS KINI PERSIAPAN: hari ni, orang buat siling dah datang pasang siling. Tapi tak tau diorang pasang siling yang mana dulu, kat ruang tengah ke, kat tempat makan ke, tapi saya harap mereka siapkan bilik saya dulu. Kemudian, Fara staff kedai emas tu dah telefon, bagitau cincin dah siap engrave. Mode: Teruja. Jadi esok akan jadi hari yang sibuk, daripada Sunway ke Ampang! Erm. bila ni kad nak siap. Mesti minggu depan kot ni.


16 Julai 2010

10 comments:

Reen Tart Nenas on July 16, 2010 at 2:09 PM said...

sgt jeles sbb ko sempat spend time utk mencari kasut dan etc. aku every week agenda penuh dgn SWC. stresss! time aku nak kawen nie la, seme bende nak suh aku wat. erkkk sori...wrong place :p
selamat mencari kasuit... kalo jumpe kasut putih, bgtau yer... me looking for one :D

cik fiza on July 16, 2010 at 2:46 PM said...

awlamat jalan2 cari kasut.. :)

PurPLe LaDy AiFA on July 16, 2010 at 3:24 PM said...

heeee.. kasut mmg payah.. smpaikan saya punya kasut beli smpai 3 pasang sbb asyik x puas hati... last2 guna yang 1st tue.

yes, pose kasut adalah pose wajib saya jugak! i dh ckp dengan kekasyfi hati suh die pakai stokin kaler kasut sy, tpi opkos die membantah sekeras2nya sbb my shoes is pink color! hahaha

hana yoriee on July 16, 2010 at 3:31 PM said...

xora, tadi jenjalan kat alamanda masa lunch..kasut kat nichii ada byk yg cantek2 bling2 n harga pun affordable..hehe..hana mcm nak beli je tadi..cumenya kasut2 dia sume tinggi2..5inch mcm tu..haishh..

Melin Fork on July 16, 2010 at 3:38 PM said...

best3!!!
dear, nanti nak tengok kasut!!
i pun sangat tak saba nak shoes hunting! =)

Unknown on July 16, 2010 at 4:11 PM said...

selamat mencari kasut!
mesti ada punya kasut tu, dont worry!

Bushra Tajuddin on July 16, 2010 at 4:48 PM said...

hepi hunting! insyaAllah.. u will get ur dream shoes.. :)

Alia Aziz on July 16, 2010 at 11:58 PM said...

awak, td kita g jalan-jalan kt sunway pyramid. looking for heel gak. n charles & keith ade sale gila2..sila lah pergi meninjau. mana tau awak jumpa yg berkenan n murah.. selamat hunting shoes. :)

ZE on July 17, 2010 at 3:12 PM said...

xora,

selamat mencari..moga ketemu kasut idaman.. :p

Nur Rawaidah Rahmat on August 24, 2010 at 10:19 PM said...

xora, love piccas. ambik piccas wat reference entry =)

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates