23 September, 2010

Tunggu la.. TING!! Saya akan Jadi Cantik


Salam dan hai

Malam semalam, ibuayah D datang beraya. D ada sekali dengan adik lelaki dia.

Seperti masa majlis merisik, keadaan saya muka berminyak, baju kurung main rembat, tudung main sarung (sampai K.Rina dok tenung saya dan kata 'Kan banyak tudung, ngapa pakai yang ini'. Ok Fine.). Dipendekkan cerita =selekeh.

Kena masak bakal keluarga mentua datang. Masak Mee Hoon goreng Nyonya.

Kadang-kadang kesian juga dengan diri ini.. dan mereka. Tak berpeluang tengok saya rupa semenggah sikit.

Saya kata kat D, "tunggu la hari majlis nikah. B jadi sangat cantik. D tunggu.."

Haha. Jangan sampai tershasul shasul nak lafaz hokey Yayang?

Nurin, sila lakukan transformasi pada saya! TING~~!!


Hari ni nak rehat daripada post panjang.

Tiba-tiba teringat: belum fitting semula baju nikah.


23 September 2010

9 comments:

~CiK NadiRa~ on September 23, 2010 at 8:53 AM said...

xpe..rajin di dapur ciri2 menantu yang dicari2..auww!..hehehe

hana yoriee on September 23, 2010 at 9:15 AM said...

hahaha..sama lah.."selalu bg statement..nnt masa kahwin dinda cantek2 yea dy.." =D

~~zaa~~ on September 23, 2010 at 9:20 AM said...

ha..tu da ada ciri bakal menantu yang rajin! xpe, yang penting hati :P

-yani- on September 23, 2010 at 9:26 AM said...

takpe..tibe2 semua org nampak awk cantik sgt2.. TING semua pun terkejut punyelah nanti :)

Bai on September 23, 2010 at 9:36 AM said...

yeah! ting! hehehe.

farahfatihah on September 23, 2010 at 10:02 AM said...

ehehehe xpe, jnji masak sedap..kan? =)

Diebalychouzz on September 23, 2010 at 10:14 AM said...

nak menambat hati keluarga bakal mentua dari masakan.. nt time kawin mesti transformenye.. :)

fikaryna on September 23, 2010 at 11:24 AM said...

wah..x sabar nak tgk jugak..huhu..

cik fiza on September 24, 2010 at 3:06 PM said...

biar tak cantik2 tp wat keje.. dr tahu cantik2 je mak yg wat suma.. tu lg x best...

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates