Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

24 January, 2010

Disebalik Tabir Pre-Wedding


Salam dan hai..

Demi kawan-kawan B2B yang comey-comey ni, saya uploadkan sedikit preview pre wedding kami-- tema Kembali ke Sekolah. Saya edit sendiri, cincai aje :( Kalau A.Rashdi yang buat, lagi cantik .. hohoh..

Tapi serius, saya buat ni masa tengah letih sangat-sangat, jadi maaf , memang buat ala kadar aje, Saya buat sekadar cukup-cukup untuk menjamu kawan-kawan B2B yang lain buat masa ini.

Kalau baca
post sebelum ini, jadi dah tau jalan cerita ni macam mana.

Bayar upah utk OP+belanja makan= RM sekian sekian.
Meluangkan masa bersama D dan kawan-kawan rapat kami, pada hari jadi saya-- TAK TERNILAI

Terima kasih.

Enjoy video yang tak semenggah editing dari saya yang ngantuk ni! Tiada apa yang saya nak ubah tentang jalan cerita nya.

1. Kami memang jahat masa sekolah.
2. D memang nerdy dan baik.
3. Saya suka dulu padanya :D

Jadi apa yang korang tengok masa Di Sebalik Tabir ni, memang realiti kehidupan zaman sekolah kami dulu. Cari gaduh dengan orang. Buat bising dalam kelas. Semuanya tiada yang rekaan.

Dan tiada apa pun saya nak ubah tentang itu :D Kesian gak tengok A.Rashdi nak kawal kami berempat yang terlebih loud sangat :P

oh ya, saya tak pernah letak sebarang gambar saya dalam blog ni sejak menulis 6 bulan yang lalu. Saya yang baju bewarna Ungu. Pengawas Koperasi.



Terima kasih untuk semua ucapan hari jadi :D Sudah 16 tahun---buat kali ke sepuluh :P

24 Januari 2010

16 comments:

laling on January 24, 2010 at 11:57 PM said...

laling...x sabar nk tgk hasil kerja OP tu :)

Xora said...

Laling: aku lagi tak sabar nak jumpa ko esok~~! Windu!

Cik Belle on January 25, 2010 at 1:59 AM said...

sweetnyer xora! =) chumil. hehe. selamat hari jadi! =) kita lahir thn yg sama rupanya. hikhik

mama affan on January 25, 2010 at 7:51 AM said...

camat belated besday..n best nya tgk video..sweet jer korang eh..hepi2..huhu..

hana yoriee on January 25, 2010 at 8:36 AM said...

xora..happy besday!!bestnye tgk pre-wedding shot u..n pasrt yg last2 tu baru ternampak u buat pre-wed kat seri serdang..lor..tmpt stp mggu hana lalu utk g psr mlm..hehe =)

Mrs Drac on January 25, 2010 at 8:44 AM said...

mcm btl2 bdk sekola..hohohoho

Hasnah on January 25, 2010 at 9:12 AM said...

menarik!

Xora said...

Belle: thanks dear.! happy bday to me!!!! kita sebaya ye, baru 16 tahun --buat kali ke sepuluh :P

Fik:zaman sekolah semorang pun happy kan?

Hana: ye! kami student 2001 :D sekolah tu dah maju sangat.. tempat lalu apsar malam? oh maybe kita boleh terserempak nnt? :D

mRD. dAC: over react semuanye :P

Unknown on January 25, 2010 at 10:16 AM said...

really nice..i link u! :)

harzharun on January 25, 2010 at 1:42 PM said...

best x jadi pelakon?..hahaha...ur D pun bukan main sporting lg...
btw, hepi besday...pr

Xora said...

Zaa: thanks! I'll link u back nanti ya?

Harz:Thanks Harz for the wish! Erm.. best jadi pelakon masa shoot utk sekolah dan uni. masa kerja, kena tahan malu depan public n depan props (kawan2 saya). D kena sporting coz masa tu saya la bday girl! your wish is my command--katanya :D

Qistin Fadzin on January 25, 2010 at 2:27 PM said...

Awak buat saya rindukan Serdang... (saya bdk UPM...)

Part paling favourite saya - Awak betulkan tie D awak lepas awak tarik... Sooooo cute!!! ;)

Xora said...

Qis, mai la sini. dekat aje serdang ni.. UPM dah banyak fakulti baru tau. Thanks Qis, boleh ye kamu perasan part tie tu hihihi

Unknown on January 25, 2010 at 6:24 PM said...

so sweet...(^_^)

y.o.n.g.n.a.n.a.1.8.8.1. on January 25, 2010 at 10:43 PM said...

teramatla cumey kamu dan dia..dan kawan2 kamu jegk..=)

Xora said...

Ayu n Wan: Terima kasih. Ye saya rasa tanpa kawan2 saya sbg props, kurang serinya.

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates