Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

28 January, 2011

Masih Disini


Salam dan hai

Ye, saya kejap timbul, sekejap tenggelam. Hehe. Saya cuba sebaiknya untuk menulis post baru. InsyaAllah, saya takkan tinggalkan blog kahwin ini. Walaupun mungkin tidak menulis tentang majlis saya yang dah dua bulan berlalu, tapi sekurangnya, saya akan tetap menulis. Berkongsi idea dan pendapat pada mereka yang sudi membaca dan berbincang.

Saya masih disini. Saya takkan jadikan alasan kehidupan berumahtangga sebagai alasan untuk tidak mengemaskini blog. Cuma musabab sebenar-benarnya adalah: kekeringan idea. Itu sahaja. Saya suka menulis artikel tapi saya memerlukan idea mencurah-curah, baru dapat hasilkan post yang dekat dihati pembaca. Nak kongsi idea-idea daripada google images pula, dah banyak jumpa gambar-gambar yang sama dan sudah dikongsi oleh blogger lain. Jadi makan masa untuk berjumpa yang berkenan.

Saya nak kongsikan beberapa keping gambar yang mungkin boleh beri idea baru untuk bakal pengantin dan mantan pengantin yang masih sudi terus membaca blog saya.

Kad jemputan


Buah tangan

Sumber: offbeatbride.com

Props

p.s: teringat idea masa majlis Ayu Raudah, yang ada monyet tu. tapi pasal monyet bagi saya sedikit menakutkan saya, jadi guna arnab lagi comel :P

Idea


Perincian


Deko lilin


Presentation


Deko pompoms kertas di rumput


Kerusi best!


Dekorasi



Tempat potong kek --untuk majlis di rumah yang ada pokok, best juga.

Sumber: marryyoume.com

Ok, sehingga saya menulis lagi..! Terima kasih pada mereka yang masih setia dan sudi melawati blog saya walaupun tiada post yang terbaru kebelakangan ni.




28 Januari 2010

12 comments:

Unknown on January 28, 2011 at 9:10 AM said...

:D masih setia heheheh takpe xora, take ur time ok..yang pasti blog ni kena diteruskan!

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail on January 28, 2011 at 9:17 AM said...

kalau ta update psl wedding, psl laen pun ok =)

Aniem on January 28, 2011 at 9:40 AM said...

Oh, sy sukeeee deko lilin tuh..kenapalah sy tak se kreatif itu ms sy kawen hari tu? padahal dah beli lilin byk2 tu tapi tak pandai nak meng'ekspresikan' nye dgn cara yg mcm tuh..

NoRr on January 28, 2011 at 10:03 AM said...

xbaca blog xora, x sah laa xora...wajib update k!

Elya Roza on January 28, 2011 at 10:39 AM said...

ixa..suke idea pom pom tuu...
idea yg best...bunga tu murah pun kan

farahfatihah on January 28, 2011 at 10:56 AM said...

lamanya xupdate !!!1 hehehe

"cikkin" on January 28, 2011 at 11:28 AM said...

suke je sume ape yg kamu tulis pn xora..=)

ummu uswah on January 28, 2011 at 4:35 PM said...

saya pun suka baca blog ni. lain dr yg lain.

klw nak macbook percuma dan RM500 jemput la ke sini http://anak-teladan.blogspot.com/2011/01/dapatkan-macbook-percuma-di-sini.html

~ NANA ~ on January 28, 2011 at 11:42 PM said...

nice blog! byk manfaat utk B2B mcm i ni :)

btw i da link ur blog for my personal revision :)

Durruz Azam on January 30, 2011 at 12:07 AM said...

wahh..nice deco n ideas..

Btw babe,add my new link!

Ratu-hearty.blogspot.com

c u there!

-picisanchenta.

cik senah on January 31, 2011 at 10:24 AM said...

hermm.. :) lagi idea menarik perkongsian xora.. macih nohh.. :)


p.s : berkenan pulak kat pompom kertas ataih rumput dan lilin tergantung di pokok.. :) [buat majlis kawen belah mlm.. mesti cantik..aura ramantik gitewww.. :)

ameen saliman on January 31, 2011 at 11:11 PM said...

salam...malam ni mlm last utk vote..please vote for me at no 131
...http://www.cstproduction.blogspot.com/

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates