31 October, 2009

Doakan yang Terbaik!


Salam dan hai

Persiapan terakhir yang makan separuh hari saya! Hai bunga rampai.. sapa la yang dapat idea mewujudkan bunga rampai dalam tradisi ni..


dan ayah juga hampir separuh hari siapkan bunga pahar.. pakai telur masin pasal nak warna ungu-putih. Simpan dulu telur pindang untuk majlis-- saya mungkin? :P



petang pula mencari bunga ros.. dapat bunga ros ungu (serius tak tau ada wujud bunga ros ungu) tapi tak amik pasal lebam. jadi terus tukar bunga yang saya tak tau namanya apa. Tapi pasal satu ikat yang dapat dalam 5-6 kuntum dalam harga RM1, terus beli. Lebih murah dari sekuntum ros yang harga RM1. Saaat akhir mencari bunga memang mencabar!



nasib baik juga, dalam waktu menunggu katerer siapkan dewan, sempat siapkan bunga manggar. Nasib baik sangat (dan amat terhutang budi pada Nity dan Nuriah) diorang cadangkan buat bunga manggar tadi. Rupanya tak cukup daunnya! Menggagah pergi cari, tapi baru teringat kat rumah ada extra bunga manggar kuning dan putih. Jadi selitkan aje.. Hasilnya begini la..



.. Bila keluar dari bilik VIP, kami tengok ni la hasil pekerja katering tu :)




Alhamdulillah. Macam yang kami nak.Harap makanan mereka esok pun seperti yang kami harapkan..

tapi sekarang kami satu famili panik pasal takut makanan tak cukup.. Konvoi abang2 saya datang dengan amat ramainya.. haaaii.. takut!!!

Doakan yang terbaik..

Dan terima kasih pada semua yang sentiasa menolong memberi pendapat dan pandangan.

.
.
.
TAKUTNYA..

.
.
.
"Ni belum kamu yang kahwin lagi!! wakakaka"<--- OP kami bagitau saya ni.. Haiish!


31 Oktober 2009

0 comments:

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates