23 October, 2009

Ghanu Kita!



Salam dan hai..

Sabtu, 24 Oktober, abang saya akan bernikah dengan K.Rina InsyaAllah.

Doakan semuanya selamat ye. Kami sekeluarga akan berangkat ke Terengganu sehari sebelum nikah dan hanya akan pulang pada hari Ahad.

Blog tidak dapat dikemaskini dan segala komen hanya dapat dilepaskan sekembalinya saya ke dunia siber ye.

Terima kasih sangat-sangat pada korang yang tak jemu-jemu membaca cebisan pengalaman yang tak seberapa ni.

Oh ya, hari tu saya tanya abang saya,
"Mok, lagi 3 hari ko dah nak jadi laki orang oi"

Dia bagi reaksi macam ni.



23 Oktober 2009

2 comments:

ctfza on October 23, 2009 at 3:49 PM said...

hehe.. klakar la face abg awk camtu..

sy doakan majlis abg awk berjalan lancar.. semoga perjalanan ke sana nanti sentiasa dipermudahkan dan dilindungi Allah..

All the best to u, wedding planner ;-)

Nurulhuda|Adlie on October 25, 2009 at 9:37 PM said...

funnylah.. hehe, insya Allah menantikan update u.. :)

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates