16 August, 2009

Selak Sikit


16 Ogos 2009

Salam dan hai..


Selak sedikit hasil hantaran.. Tunjuk sikit aje pasal takde la lawa mana. Biasa aje, tapi puas hati pasal hasil tangan.









Boleh kata cuma baru 50% aje siap untuk setiap dulang pasal kemasan hantaran, terutama bunga orkid tu, masih belum kemas. Kena korbankan banyak span untuk dapatkan hasil.

Dah siap betul-betul dan sebelum dibungkus untuk disimpan, saya akan upload gambar.. tapi rasanya cuma dapt 5 dulang aje pasal lagi 2 dulang, barang-barang pun belum dibeli.

Kalau cantik, katakan lah.. kalau buruk, diam2 ubi aje la :P hihi.. kidding.. kalau buruk juga, sila komen dengan kritikan membina!

Terima kasih.

2 comments:

ctfza on August 17, 2009 at 10:44 AM said...

ada progress... dah makin lawa.. daun2 hijau sangat membantu!! ;-)

keep it on!

khairulhaya on August 18, 2009 at 9:27 AM said...

yuhu..

mcm ni la xora..sudah ade kemajuan.roy sgt bersetuju dgn comment ctfza tu..

chaiyok2..

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates