Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

07 September, 2009

Parti Bujang yang Sopan


7 September 2009

Salam dan hai

Cik Fieza belanja makan kat Fish Manhattan sempena menghargai bantuan kami untuk gift VIP dia. Nak dikatakan sambutan parti bujang takde la. Cuma berbuka puasa bersama. Sebabnya, tahun depan 2 orang kawan saya akan menyambut Ramadhan sebagai isteri orang. Maka ni Ramadhan terakhir mereka sebagai gadis bujang InsyaAllah.


Makanan memang sedap di Fish Manhattan (.. atau mungkin saya terlalu lapar :P)


Siap ada life performance mencairkan keju di udang



Cuma kadang-kadang cam tension gak bila handphone tak lepas2 dari tangan diorang ni..!


Perasan tak, sekarang kalau kita keluar dengan kawan-kawan, mesti akan terganggu dengan bunyi handphone masing-masing. Kadang-kadang rindu sangat sekolah menengah, keluar bersama rakan-rakan, tanpa kenal apa itu handphone.

Tapi bila handphone tu dah diletak ke tepi, memang keadaan jadi kecoh !

Capture sesuatu dalam gambar dengan video--memang dua perkara yang berbeza. Lihat video di atas ni, buat saya rasa macam baru 15 tahun :) Oh, di dalam video tu, mereka bukan mabuk ye, mereka cuma terlalu banyak benda nak diborakkan --dan ye mereka memang gila becok.

Saya dapat rasakan, Fieza akan jadi pengantin paling sporting bergambar. Dia amat sukakan kamera dan amat suka diambil gambar. Kami buat ramalan, mungkin pada hari majlis dia, dia akan amik kamera DSLR abang cameraman dia dan amik gambar sendiri macam gambar di bawah.


Itu satu yang pasti!!

Mesti akan rindukan aksi dia amik gambar sendiri, sambil saya akan kutuk dia depan-depan dan mesti dia akan jelirkan lidah!

Sepatah dua kata, hargailah kawan-kawan kita selagi mereka masih belum bergelar isteri orang. Lepas ni, kena percaya yang mereka dah ada tanggungjawab masing-masing. Sekurangnya, bila ada kenangan cam ni, sikit pun saya tak nyesal dan sikit pun takde apa saya nak ubah tentang mereka.
Seperti kenangan bercuti bersama mereka ke Pulau Redang.. amat manis!










Sekurangnya saya boleh kata pada Khairul, tunang si Fieza "Aku dah tidur sekatil dengan dia dulu sebelum ko!!!!HAHAHAHA~~"



giler saiko saya ni :P

0 comments:

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates