Daisypath Graduation tickers Daisypath Anniversary tickers

24 June, 2009

Permulaan Segalanya


Salam dan Hai.

Testing testing..

Perasmian blog perkahwinan saya~~

Ini adalah nukilan pertama blog ni. Sedikit janggal. Kecut juga ada.

Sumpah, kalau Fieza tau tentang blog ni, mesti dia akan gelakkan saya. Walaupun dia selalu kata blog tentang perkahwinan adalah amat cool, tapi rasanya kalau dia dapat tau yang saya menulis mesti akan jadi bahan untuk gelakkan saya pada raya tahun depan... dan raya-raya seterusnya.

Sila lihat tajuk besar blog ni dan dah pasti kamu tau blog ini berkenaan apa kan?

Siapa saya sebenarnya, biarlah rahsia.. walau tak glamer cam Siti untuk berahsia, tapi saya tetap rasa, cukup la sekadar dikenali sebagai Xora.

Sebenarnya, pada tarikh blog ini ditulis, tiada tarikh rasmi tentang majlis saya dan pasangan saya. Tapi saya teruja untuk tulis sebab saya rasa saya perlukan wadah online supaya mudah untuk saya buat semakan di masa hadapan. Belajar dari pengalaman kawan-kawan saya, patut untuk kita saling bertukar pendapat. Sama ada dari bakal pengantin atau pengantin.

Beberapa perkara perlu ditekankan di sini:

1. Sama sekali tidak akan meletakkan sebarang gambar saya di sini. InsyaAllah, kalau umur panjang dan dipermudahkan jalan, saya akan letakkan gambar saya pada post hari pernikahan saya. Pada masa tu, mungkin kamu baru menyedari mungkin saya adalah sahabat kamu, kawan satu opis kamu, jiran kamu atau pun mungkin orang yang dibenci kamu.

2. Berikan saya tempoh 1 tahun 6 bulan untuk merealisasikan impian majlis DIY saya.

3. Blog ini ditulis oleh orang biasa-biasa aje, yang akan cuba melangsungkan perkahwinan yang biasa-biasa aje.Tak mengharapkan sponsor tak mengharapkan pinjaman.

4. Peringkat permulaan post untuk label ini akan agak perlahan kerana takde banyak perkara yang boleh dikongsi daripada side dia, tapi mungkin kita semua boleh belajar antara satu sama lain.

5. Tak mahu mencarut-carut di blog ini.


Yang no 5 tu paling susah.. haaaiaiiii

0 comments:

Saya Xora

Walaupun blog ini kadang-kadang bersawang ditinggalkan tuannya, tetapi kandungannya masih boleh diguna pakai.. cuma jangan diplagiat tanpa rela



diaterimanikahnya@gmail.com



Blog Rumah Kami

Tersurat, Tersirat

Fantasia

Majlis Sanding

Majlis Sanding
Kemas Kini: 14 Julai 2011

Majlis Nikah

Majlis Nikah
Kemas Kini Terakhir:21 Jun 2011

Bridal Shower

Bridal Shower
Klik untuk coretan penuh

Pre Wedding

Pre Wedding
Tema: 3 Zaman

Majlis Merisik

Majlis Merisik
Sederhana Tapi Bergaya

Projek DIY Kami

Projek DIY Kami
Meja Beradap dan Meja Potong Kek

Deko Centerpiece

Buah Tangan Meja Beradap

Hantaran

Bunga Tangan

Cop Mohor

Bunga Manggar

Video 'Save The Date'

Kad Jemputan

Buku Tetamu

E-kad

Centerpiece

Botol Bunga Rampai

Bingkai Gambar Ikea

Bantal Hantaran

Biskut Coklat Chip

Pasu Bunga Telur

Rozek

Jubah Mandi

Bongkah Nama

Deko Siling

Plat Kereta

Jual, Sewa, Serah


Bantal Nikah

Bantal Hantaran

Aksesori Pengantin

Bekas Hantaran Kayu

Inner Buku Tetamu
 

Dia Terima Nikahnya Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez Blogger Templates